نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
کریستیانو رونالدو
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو که دیشب برای تیم جدیدش النصر در لیگ عربستان ۴ گل به ثمر رساند تا به رکورد ۵۰۰ گل زده در لیگهای باشگاهی برسد می‌گوید از رسیدن به این رکورد احساس غرور می‌کند.

دیشب در دیدار النصر و الوحده در لیگ روشن عربستان، کریستیانو رونالدو هر چهار گل تیمش النصر را به ثمر رساند تا این تیم عربستانی موفق شود حریفش الوحده را ۴-۰ شکست دهد.

اما اولین گل رونالدو در این بازی باعث شد کریستیانو به رکوردی جدید دست پیدا کند. او پانصدمین گل دوران فوتبالش در لیگهای باشگاهی را به ثمر رساند. ستاره پرتغالی در پایان بازی گفت از این رکورد احساس خوشحالی می‌کند اما آنچه برایش مهمتر است نتیجه بازی و پیروزی النصر است.

کریستیانو بعد از درخشش در بازی دیشب و به ثمر رساندن چهار گل گفت: «به خاطر گلهایی که امروز زدم خیلی خوشحالم. ولی از اینکه توانستم به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم تا در این بازی برنده بشویم بیشتر خوشحالم.»

خلاصه این بازی را ببینید: خلاصه دیدار الوحده ۰ - النصر ۴/ پوکر رونالدو

عکس| واکنش رونالدو به ثبت یک رکورد خارق‌العاده/ خوشحالم اما برد تیم بیشتر خوشحالم کرد

عملکرد رونالدو در بازی دیشب النصر بهترین نمایش او از زمان پیوستن به این باشگاه عربستانی است. کریستیانو در بازی قبلی النصر موفق شد اولین گل خود برای این تیم را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند اما حالا بعد از انجام سه بازی با پیراهن النصر برای این تیم پنج گل به ثمر رسانده است. ستاره پرتغالی حالا چشم به بازی بعدی تیمش در لیگ عربستان دوخته تا آمار گلزنی‌اش را بالاتر ببرد. دیداری که روز ۱۷ فوریه در مقابل التعاون برگزار خواهد شد.

در همین ارتباط: آمار باورنکردنی رونالدو در رقابت‌های باشگاهی/ کریستیانو به ۵۰۰ رسید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی