لیونل مسی
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسی که در بازی مقابل مارسی مصدوم شده بود، بازی با موناکو را از دست خواهد داد اما سرمربی تیم خبر خوش بازگشت مسی در بازی مقابل بایرن مونیخ را به هواداران داد.

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، روز جمعه گفت که لیونل مسی برای بازی سه‌شنبه مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا در دسترس خواهد بود، علیرغم اینکه در بازی آخر این هفته لیگ فرانسه در موناکو از ترکیب خارج شده است.

مسی در باخت ۲-۱ مقابل مارسی در روز چهارشنبه در جام حذفی فرانسه، دچار آسیب‌دیدگی در ناحیه همسترینگ شد. گالتیه گفت: «لئو برای بازی فردا مقابل موناکو در دسترس نخواهد بود. او روز دوشنبه، یک روز قبل از بازی با بایرن مونیخ، تمرینات خود را از سر خواهد گرفت. بنابراین می‌توانید واژه «شاید» را کنار بگذارید و مطمئن باشید.»

پاری‌سن‌ژرمن با ۸ امتیاز در لیگ فرانسه پیشتاز است، اما مصدومیت بازیکنان کلیدی در لحظه حساس فصل رخ داده است. کیلیان امباپه در تاریخ اول فوریه مقابل مون‌پلیه از ناحیه عضله ران چپ مصدوم شد و بازی با موناکو و بایرن مونیخ را از دست داد. نیمار پیش از بازگشت به جام حذفی فرانسه دو بازی این ماه لیگ فرانسه را به دلیل مشکل کشاله ران از دست داد.

پاری‌سن‌ژرمن از آگوست تا دسامبر در تمام رقابت‌ها شکست نخورده بود، اما این تیم ماه گذشته در لیگ به لنس و رن بازی را واگذار کرد و سپس در جام حذفی فرانسه توسط مارسی حذف شد.

گالتیه گفت: «ما از اهمیت لئو در تیممان به خوبی آگاهیم. به دلیل غیبت او، شاید مجبور باشیم متفاوت بازی کنیم تا تیمی محکم‌تر و فشرده‌تر داشته باشیم.»

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی