نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
اشک‌های تلخ مادر کریستین آتسو که از پسرش در زلزله خبری نیست/ دوست دارم بمیرم اما او زنده بماند!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از گذشت ۴ روز از زلزله مهیب ترکیه، کسی اطلاعی از وضعیت مهاجم تیم هاتای اسپور ندارد.

 بعد از گل دقیقه ۹۰+۷ مقابل کاسیم پاشا که سه امتیاز را برای هاتای اسپور به دنبال داشت، تراژیک‌ترین اتفاق ممکن برای کریستین آتسو رقم خورد. زمانی که سایر بازیکنان هاتای برای تعطیلات در این منطقه حضور نداشتند، او باتوجه به عدم حضور خانواده، در خانه خود استراحت می‌کرد که ناگهان زلزله مهیب ۷.۸ ریشتری، ساختمان محل زندگی او را فرو ریخت.

البته دو روز بعد اعلام شد که آتسو زنده از زیر آوار بیرون آمده اما خیلی زود مشخص شد که این خبر موثق نیست و او در بیمارستان حضور ندارد. در همین حال بود که خانواده آتسو در کشور غنا هم لحظات ملتهبی را تجربه می‌کردند و حالا انتشار ویدیویی از تلویزیون دولتی غنا، وضعیت آنها را بررسی کرده است.

زن ۷۱ ساله ای به نام مادام کامفورت که گفته می‌شود خواهر کوچکتر مادر این فوتبالیست است و خود را مادر آتسو می‌داند، گفت: اگر جانم را از دست بدهم و در عوض کریستین زنده بماند، بهتر است چون او همه چیز ماست. او تنها امید ماست. از وقتی خبر به من رسیده نتوانستم بخوابم و فقط دعا می‌کنم.

کریستیانا خواهر بازیکن هاتای اسپور گفت که از اخبار ترکیه ناراحت شده اند: اگر او را دیده‌اید، حالا کجاست؟ هیچکس خبری ندارد. آنها به دروغ گفتند که برادرم زنده از زیر آوار خارج شده است.

خانم کامفورت ۷۱ ساله که مادر آتسو هنگام صحبت نمی‌توانست اشک‌هایش را کنترل کند. ۲۵۰ آپارتمان در اقامتگاه او وجود داشت که در اثر زلزله به طور کامل فرو ریخت و آتسو هم زیر آوار ماند.

علاوه بر کریستین آتسو، تانر ساووت، مدیر ورزشی هاتای اسپور نیز زیر آوار ساختمان فروریخته باقی مانده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی