اتفاق عجیب و نادر در فوتبال/ عذرخواهی ستاره با بلندگو از هواداران بعد از شکست سنگین!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران خشمگین پاری‌سن‌ژرمن خواهان عذرخواهی بازیکنان تیم شدند و پرسنل کیمپمبه این کار را با بلندگو انجام داد!

بازیکن پاری‌سن‌ژرمن بعد از دیدار بازی با موناکو با بلندگوی دستی از هواداران خشمگین تیمش عذرخواهی کرد.  پاری‎سن‌ژرمن در شبی که لیونل مسی و کیلیان امباپه را در ترکیب خود نداشت با نتیجه سه بر یک مغلوب موناکو، تیم دوم لیگ یک فرانسه شد تا هوادارانش را در آستانه بازی حساس با بایرن حسابی نگران و خشمگین کند.

هواداران پاریسی حاضر در ورزشگاه بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی و شکست تیم‌شان منتظر عذرخواهی بازیکنان بودند اما در ابتدا این اتفاق رخ نداد تا تنشی کوچک به وجود بیاید. در شرایطی که هواداران میزبان مشغول جشن بودند، پاریسی های حاضر عصبانی از عملکرد تیم خود، نارضایتی‌شان را با شعارهایی علنی کردند و در همین حین هیچ بازیکنی حاضر نشد تا در کنار زمین حضور یافته و از آنها عذرخواهی کند.

جانلوئیجی دوناروما، دروازه‌بان جوان پی‌اس‌جی در آن لحظات با وجود مخالفت مارکینیوش، تنها بازیکنی بود که به سمت هواداران رفت تا بابت شکست تلخ مقابل موناکو از آنها دلجویی نماید.

بعد از آن البته پرسنل کیمپمبه نیز وارد عمل شده و با حضور در کنار زمین، بلندگویی دستی‌ای که مخصوص تشویق و هماهنگی هواداران بود را گرفته و برای دقایقی در حالی که سکوها همچنان ملتهب بود، به صحبت با آنها پرداخت.

در همین رابطه: واکنش سرمربی پاری‌سن‌ژرمن به شکست عجیب/ عصبانی هستم و عصبانیت هواداران را هم درک می‌کنم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی