نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
۰ |
۰
تکلیف جانشین سیاوش یزدانی در استقلال مشخص شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال تکلیف بازیکن خارجی که قرار است، به جای سیاوش یزدانی به اردوی تیم آبی ملحق شود را این هفته مشخص خواهد کرد.

هفته‌هاست استقلال به دنبال جذب یک بازیکن خارجی به عنوان بازیکن آزاد به جای سیاوش یزدانی است و بازیکنان زیادی برای پر کردن تنها جای خالی لیست به باشگاه استقلال و ریکاردو ساپینتو معرفی شده‌اند اما هیچ یک از آنها برای حضور در اردوی تیم به تهران فرا خوانده نشده اند.

در این باره قرار است بعد از بازی استقلال – پیکان نشستی میان علی فتح‌الله‌زاده و ریکاردو ساپینتو برگزار شود. در صورتی که سرمربی تیم استقلال هم چنان نگاه تردیدآمیز نسبت به جذب بازیکن خارجی داشته باشد، باشگاه در فصل جاری برای همیشه قید جذب بازیکن خارجی جدید را خواهدزد، چرا که فصل رو به هفته‌های پایانی است و در صورتی که باشگاه بخواهد بیش از این برای جذب بازیکن خارجی تعلل کند، دیگر نمی‌تواند از این بازیکن در فصل جاری بهره ای ببرد. به خصوص که بازیکن خارجی چون به عنوان بازیکن آزاد به تیم استقلال ملحق می‌شود، در صورت حضور در تهران بلافاصله نمی تواند در ترکیب تیم آبی به میدان بیاید.

استقلال بعد از پشت سر گذاشتن دیدار با پیکان ۱۰ مسابقه در لیگ برتر پیش رو خواهد داشت و اگر به دیدار پایانی جام حذفی هم راه یابد ۴ دیدار دیگر هم در این مسابقات پیش رو خواهد داشت و این می‌تواند جذب بازیکن خارجی را توجیه کند اما از دست دادن زمان بیش از این به این معنی است که ریکاردو ساپینتو نیاز به جذب بازیکن خارجی ندارد. گفته می‌شود به دلیل عملکرد خوب هافبک‌ها و مهاجمان استقلال در بازی‌های اخیر ریکاردو ساپینتو قلبا مایل به جذب بازیکن خارجی جدید نیست، چرا که در این صورت از بین هافبک‌های میانی و وینگرها و مهاجم نوک یکی را باید از ترکیب خارج کند. در صورتی که نفرات احتمالی با اجرای دقیق توصیه‌های تاکتیکی مربی پرتغالی استقلال را به کورس قهرمانی برگرداندند. اگر ریکاردو ساپینتو در پایان بازی با پیکان و در نشست با علی فتح الله زاده همین نشست را داشته باشد، جای سیاوش یزدانی در لیست استقلال تا پایان فصل خالی می‌ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی