بمب‌ نقل و انتقالات استقلال خانه‌نشین می‌شود؟/ رسیدن به پیراهن تیم ملی دردسرساز شد
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود رای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال برای بازگشت کاوه رضایی به تراکتور، سرمربی این تیم تبریزی اعلام کرد این مهاجم جایی در تیمش ندارد.

کاوه رضایی که در پنجره نقل‌وانتقالات نیم‌فصل قرارداد خود را به صورت یک طرفه با باشگاه تراکتور کرد، حالا با مشکل بزرگی روبه‌رو شده است و با وجود حکم فدراسیون فوتبال برای بازگشت به تبریز، این بار باشگاه تبریزی و سرمربی اسپانیایی این تیم او را نمی‌خواهند!

این بازیکن در ابتدای فصل قرار بود به استقلال بپیوندد اما به خاطر پر بودن لیست استقلالی‌ها، نتوانست پیراهن آبی را بر تن کند و از این رو بعد از امضای توافق‌نامه‌ای با استقلال راهی تراکتور شد تا در نیم فصل به استقلال برگردد.

کاوه رضایی که روی توافق خود با استقلال حساب کرده بود، در نیم فصل یک طرفه قراردادش را با تراکتور فسخ کرد. این موضوع با شکایت تراکتور به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال همراه بود. بعد از آن کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال بعد از بررسی پرونده اعلام کرد که فسخ قرارداد رضایی با تراکتور غیر قانونی بوده و او باید به این تیم تبریزی برگردد و نمی‌تواند در ایران به تیم دیگری برود.

پس از این مساله تراکتور هم اعلام کرد که از این بازیکن غرامت می‌گیرد. امروز هم خمس، سرمربی تراکتور رسما اعلام کرد که رضایی جای در تیم او ندارد. او در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر آلومینیوم اظهار کرد: «کاوه گذشته تراکتور است و تا وقتی من سرمربی تراکتورم رضایی به این تیم برنمی‌گردد.»

حالا کاوه رضایی نه جایی در تیم تراکتور دارد و نه می‌تواند از نظر قانونی به تیم دیگری برود. این اتفاق‌ها در حالی برای این مهاجم نامدار فوتبال ایران اتفاق افتاده که حالا احتمالا باید یک نیم‌فصل را بدون تیم بماند و عملا از روزهای اوج خود فاصله بگیرد!

تمام این اتفاق‌ها در حالی برای کاوه رخ داده که او با هدف اوج گرفتن دوباره و رسیدن به پیراهن تیم ملی به ایران برگشت ولی تا به حال یا مصدوم بوده و یا با تصمیم‌ها و اتفاق‌های عجیب رفته رفته محو شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • زیگزاگ IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    زیاده خواه، تنبل، غیر حرفه ای، با مشاوران کارنابلد.
  • ایران IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    استقلال با این بد کرد ولی این آدم نشد به تیمی که هیچ جا نمیخواستش و گردنش گرفت خیانت کرد اونم به خاطر تیمی که باهاش بازی کردن چوب خدا صدا نداره تو تعیین وضعیت هم به خاطر استقلال رای به ضرر این دادن وگرنه فقط قضیه این و تراکتور بود قطعا رای به نفع این صادر میشد حالا باز بره سنگ استقلال به سینه بزنه لیاقتش همون تیمه
  • مهدی IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    حق تیم پرسپولیس زدمی خواستنش ول خیال کردقول استقلالهاقول هست
  • Aydin IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    اکثر ما هواداران تراکتور با جذب اون در نیم فصل اول هم مخالف بودیم ولی وقتی مدیران ...وقت تراکتور اونو اوردن ما هم بخاطر دوری از حاشیه و ... چیزی نگفتیم و مثل تمام بازیکنانیکه به تراکتور آمده اند و زحمت کشیده اند ازش حمایت کردیم ولی او خیلی زود ذات خودشو نشان داد ولی ما اول نیم فصل هم گفته بودیم که اینگونه ادما چه مالی هستن ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی