نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
هافبک اسبق استقلال: پرسپولیس به زودی دوباره صدرنشین می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عملکرد تیم پرسپولیس در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان یکی از پیشکسوتان این باشگاه را به آینده تیم امیدوارتر کرد.

فرزاد آشوبی که سابقه بازی در تیم های استقلال و پرسپولیس را در کارنامه اش دارد در صحبتی که با خبر ورزشی داشت، درباره شرایط شاگردان یحیی گل محمدی در هفته های اخیر اظهار داشت: «پرسپولیس شرایط خوبی دارد و اگر دو بازی اخیر مقابل فولاد و آلومینیوم را که اشتباهات داوری تاثیر زیادی در نتیجه آن دو دیدار داشت را در نظر نگیریم به طور کلی پرسپولیس شرایطش خیلی خوب است».

وی افزود: «دیدیم که پرسپولیس در دیدار صنعت نفت آبادان بازی خوبی از خود نشان داد و این جای امیدواری دارد. به نظر من هیچ اتفاق خاصی در رابطه با پرسپولیس رخ نداده و شاید اگر پرسپولیس با تفاضل گل در صدر نیست ولی در هفته‌های باقیمانده امتیازات زیادی سر راه این تیم است که می‌تواند همه چیز را دستخوش تغییر کند. به نظر من این پرسپولیس با این نفرات و این گروه فنی و کیفیتی که دارد به زودی دوباره به صدر جدول برمی گردد».

متن کامل این گفت و گو را می توانید اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • علی IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    باز اینا یه تیم ته جدولی رو با یک اختلاف تفاضل گل اونم با یگل آفساید بردن جو گیر شدن ..جناب جنگ شما با سپاهان استقلال و تراکتور جنگ شانس و صد البته فشار به داوران و جنجال پس از هر باخته در برابر با علم و سواد و تاکتیک روز دنیاست‌‌‌ که در اون سه تیم دیگه داره پیاده پیشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی