نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹
۱۰ |
۰
اشتباه بزرگ گل محمدی در خصوص استقلال و پرسپولیس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نگاهی به برنامه ۱۲ مسابقه اخیر تیم های پرسپولیس و استقلال مشخص می‌کند شاگردان یحیی گل محمدی در شش مسابقه لیگ برتری زودتر از استقلال به میدان رفته‌اند!

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در روزهای اخیر با انتقاد از برنامه سازمان لیگ اعلام کرده که چرا بازی‌های تیمش زودتر از استقلال برگزار می‌شود. این در حالی است که اغلب کارشناسان فوتبالی معتقدند این می‌تواند برای رقبای صدر جدولی پوئن مثبتی محسوب شود تا با اطلاع از نتیجه تیم رقیب به میدان بروند.

با این وجود با نگاهی به مسابقات این دو تیم در ۱۲ هفته اخیر این نتیجه به دست می‌آید که تیم پرسپولیس اتفاقاً در این مدت در بیش از نیمی از مسابقات اخیرش زودتر از استقلال به میدان رفته است!

۱- با مرور مسابقات تیم‌های پرسپولیس و استقلال از هفته هشتم تا نوزدهم مشخص می‌شود تیم پرسپولیس در هفته نهم و بازی مقابل مس رفسنجان در تاریخ ۲۱ مهر به میدان رفت در حالی که استقلال در تاریخ ۲۲ مهر و در اصفهان مقابل ذوب‌آهن به میدان رفته است.

۲- در هفته دهم باز هم پرسپولیس برای دومین هفته متوالی در تاریخ ۲۸ مهر با ملوان بازی کرد و استقلال ۲۹ مهر میزبان آلومینیوم اراک بود.

۳- در هفته یازدهم برای سومین هفته متوالی پرسپولیس ۵ آبان میزبان مس کرمان بود اما استقلال ۶ آبان به مصاف هوادار تهران رفت!

اشتباه بزرگ گل محمدی در خصوص استقلال و پرسپولیس
دیدار پرسپولیس و پیکان که در تاریخ ۴ دی و از ساعت ۱۵:۳۰ دو ساعت و نیم زودتر از بازی استقلال در آبادان آغاز شد

۴- همچنین در هفته سیزدهم پیکان در تاریخ ۴ دی و از ساعت ۱۵ و ۳۰ مهمان پرسپولیس بود اما در همان روز و ۲ساعت و نیم بعد تیم استقلال در زمین آبادانی‌ها به مصاف صنعت نفت رفت تا از ساعت ۱۸ در زمین میزبانش به میدان برود.

۵- در هفته پانزدهم نیز تیم پرسپولیس ۱۵ دی میزبان نفت مسجدسلیمان بود در حالی که استقلال ۱۶ دی مقابل تراکتور در تبریز به زمین رفت.(البته این مسابقه به دلیل ریزش برف سنگین در تبریز یک روز به تعویق افتاده بود).

۶- پرسپولیس در هفته هجدهم نیز در تاریخ ۱۲ بهمن مهمان آلومینیوم اراک بود در حالی که استقلال روز ۱۳ بهمن در زمین مس کرمان مهمان تیم مس بود.

لازم به یادآوری است؛ در این حدفاصل استقلال هم در هفته‌های هشتم، چهاردهم، شانزدهم،هفدهم و نوزدهم (۵ هفته) زودتر از پرسپولیس به میدان رفته است. ضمن اینکه که این دو تیم در هفته دوازدهم و در دربی پایتخت نیز مقابل هم به میدان رفته اند.

با این حساب نگاهی به آمار ۱۲ دیدار اخیر این دو تیم مشخص میکند پرسپولیس از نیمه مهرماه تاکنون ۶ و استقلال ۵ بار زودتر و یک بار همزمان با هم به میدان رفته اند که نشان می‌دهد سرخ‌ها در این ۱۲ هفته تنها یک بار بیشتر از حریف زودتر به میدان رفته اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ناشناس IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    داستان چیه خبر ورزشی هی میخواد یحیی رو بکوبه کم تو زمین تیم داوری میکوبند پرسپولیس حالا نوبت مربی شده مرد باشین پخش کنین
  • علی IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    اینه که به نفع پرسپولیسه که اول ببینه نتیجه رقیب چی میشه .همه دوست دارن بعد از رقیب بازی کنن بخدا چند هفته دیگه یحیی اعتراض میکنه چرا ما زودتر از استقلال بازی میکنیم
  • فوادپرسپولیسی IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    ب عنوان‌ی‌پرسپولیسی شش آتیشه این حرفای صدمن ی غازروبهونه ای بیش نمی بینم ازجانب هرکی ک باشه.پارسال گل محمدی میگفت چرااستقلالومیندازن بعدماوازبازی ماهواره امسال میگه چرامیندازن قبل ما بچه های مااسترس میگیرن .آقا یحیی پرسپولیس پرسپولیسی بایدبجنگه وماهوادارا ازاین بهانه جویی هات دلخوشی نداریم پارسال دقیقاسربهانه جویی های مفت جامودادی و الکی تودل بازیکناتوخالی کردی
  • جهان RU ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    باز بهانه های یحیی شروع شد یکروز باشگاه بازیکن کم گرفت داور بد سوت زد چرا وقت اضافه کم گرفت چرا ما زودتر بازی کنیم چرا تاج زودتر بازی کندو... رنگ رخساره خبر می‌دهد از سر درون.... وحشت بدجوری وجود گل‌محمدی را فراگرفته است
  • لنگی IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    پس واسه همینه نمیخوان لنگ قهرمان بشه
  • ... IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    یحیی گیجترین سرمربی دنیاست که نه تنها حساب و کتاب بلد نیست بلکه پوئن مثبت رو منفی میدونه. بازی بعد از حریفا همه جای دنیا پوئن مثبت به حساب میاد. وقتی پرداختیها سر وقته یحیی چاره‌ای نداره جز اینکه به چیزای دیگه گیر بده. قبلا دردش مسائل مالی و پرداختها بود. یحیی از "چرا در دیزی بازه" و "چرا دم خر درازه" رسیده به "چرا بی‌بی بی‌نمازه".
  • تاج آبی IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    بهانه ای دیگه نبود تیم خوب باشه زودودیر براش فرقی نمیکنه بازیه خوب میکنه نتیجه میگیره به زودودیرش کاری نداره لابدبهانه هفته دیگه اش بازیکنای تیم حریف ازبازیکنای ما بزرگترن بچه گیا گل کوچیک بازی میکردیم همین بهانه هارو میاوردیم دهه شصتیا یادشونه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی