نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
شیخ دیاباته
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرارداد شیخ دیاباته با باشگاه پرسپولیس در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و هنوز ادامه همکاری این بازیکن اهل مالی و سرخ‌ها مشخص نیست.

شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی پرسپولیس ستاره این تیم در دیدار با صنعت نفت آبادان بود که موفق شد در آن بازی دبل کند.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با تیم هوادار، در مورد اینکه شیخ دیاباته هر زمان که به کار گرفته شده با وجود تمرینات کم برای سرخ‌پوشان مثمرثمر واقع شده است، عنوان کرد: «این حرف درست است. متأسفانه در دو مقطع دیاباته را به دلیل مصدومیت از دست دادیم. او می‌تواند کیفیت خیلی خوبی به تیم ما بدهد. در خیلی از مواقع گره‌گشا است. امیدوارم بتواند همین روند را ادامه بدهد.»

سرمربی پرسپولیس از عملکرد شیخ دیاباته راضی است اما به نکته کلیدی هم در این مصاحبه اشاره کرد که «امیدوارم بتواند همین روند را ادامه بدهد».

آقای گل سابق فوتبال ایران و استقلال ابتدای فصل جاری با قراردادی به ارزش ۳۸۰ هزار دلار برای یک فصل پیراهن پرسپولیس را پوشید. شیخ دیاباته البته اغلب فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد اما تاکنون یک گل به مس کرمان، ۲ گل به صنعت نفت آبادان و درمجموع ۳ گل به ثمر رسانده که با توجه به دقایقی که برای پرسپولیس به میدان رفته است آمار بدی نیست.

قرارداد او با پرسپولیس در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و بنا بر اخبار واصله تمدید یا عدم تمدید آن بستگی تام به تصمیم یحیی گل‌محمدی دارد. شیخ دیاباته باید بتواند در ادامه فصل گل‌های بیشتری زده و به قهرمانی پرسپولیس کمک کند تا رضایت یحیی گل‌محمدی را جلب کند.

این مهاجم با تجربه رقیبانی به اسامی لئاندرو پریرا، عیسی آل‌کثیر و مهدی عبدی را نیز در کنار خود در تیم پرسپولیس می‌بیند.

این مصاحبه یحیی گل‌محمدی را هم بخوانید: حمله گل‌محمدی به فدراسیون فوتبال؛ این صحبت‌های جدید بیشتر مرا عصبی کرد/ هیچ جوابی برای ما ندارید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • Red IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    اگه میخواین اینم مثل لوکادیا فراری بدین همین الان بگید😏
  • پدرام IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    حیف که یه خط در میون مصدومه
  • مینو IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    بازیکن خوبیه ولی خیلی مصدوم میشه
  • سلام IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    اصلا مهاجم خوبی نیست به امثال شیخ مهاجم حاضری خور میگن ینی انقد موقعیت خراب میکنه و بی فایده بازی می‌کنه تا بالاخره یجا شانسی توپ بهش برسه و دروازه‌ خالی باشه با ی ضربه گل بزنه دقیقا مثل ۲ گل نفت اولیش که توپ برگشت افتاد رو سرش گلش کرد دومیش هم عیسی بهش پاس داد سمت چپ دروازه خالی بود اینم راحت گل میشد هردو گلش را حتی ی مهاجم محلاتی هم بود گلش می‌کرد خداييش عبدی از شيخ خیلی سرتره حیف که یحیی قدرش را نمیدانه و اصلا بهش فرصت نمیده فقط کافیه به عبدی انگیزه بدن و فیکس ثابت تیم بشه تا چنان خودشو ثابت کنه که یحیی حسابی پشیمان بشه که چرا انقد دیر به عبدی اعتماد کردم عبدی حتی از لوکادیا هم بهتره فقط حیف که یحیی غریب دوسته حالا هم شیخ علی که همشان حسابی از باشگاه دوشیدن و هیچ کاری مثبتی نکردن این همه خارجی آمدن خوردن و بردن بازم درس عبرت نمیشه دوباره دلا میشن میگن بفرمایید فرو کنید
  • طفلان مسعوددریابید IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    یایا دلال ماندن شیخ در سوگلی بستی به ریخت و پاش بیت المال توسط بابا حمید و درصد حق دلالی که به من میرسد بستگی دارد مثل این فصل قرارداد شیخ 1میلیون دلار که 800هزار آن حق دلالی یایا میباشد ،،،هر که حاضر شود حق دلالی دهد خوش آمد و هرکه دوست ندارد حق دلالی دهد بفرمائید خانه مثل سیامک نعلبکی
  • ستاره سرخ IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    اصلا هم مهاجم خوبی نیست امروز دو فرصت عالی گلزنی را از دست داد
  • زنده باد ایران IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    اینم یاد گرفته میاد ایران قرارداد میبنده خودشو میزنه ب مصدومی بازی نمیکنه میاد تو زمینم حاضری خوری میکنه توپ میفته جلوش میزنه تو گل بعد ۵۰۰ هزار دلارم بهش پول دادن همون عبدیو بازی میداد تاثیرش بیشتر بود حداقل خودشو نمیزد به مصدومی
  • Gaber IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    خدا کنه قرارداد یحیی رو هوا باشه این دیگه مغزش نمیکشه
  • ناشناس IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    اتفاقا شیخ حرف نداره اما طرش کمی ناپخته هسش شیخ دراز خوش قواره هسش ن بدقواره یعنی بلده چ کار کنه تفکر شماها در حدش نیست بعدشم شیخ از سرتونم زیادی لنگ رو چ ب شیخ😃😃😃😃😂😂😂😂💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
  • محمد هستم ۱۲ ساله IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    شیخ اصلا خیلی بد بازی می کنه اگر شما جای اون باشید بهتر بازی میکنید شما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی