نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
حمله آزمون به مسئولان فدراسیون؛ شما سم هستید و باید پاکسازی شوید/ از پشت کوه نیامده‌ایم
منبع: خبرآنلاین
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مدیر عامل سریک گنبد انتقادات تندی از مسئولان فدراسیون والیبال داشت.

خلیل آزمون مدیرعامل سریک گنبد، هنوز هم حسابی از فدراسیون والیبال شاکی است‌. او در حالی که تیم والیبال زنانش با باخت ۳-صفر مقابل پیکان ، لیگ برتر را با نائب قهرمانی تمام کرد، تهدید به عدم تیمداری واستعفا از ریاست هیات‌گنبد کرد. پدر سردار آزمون مهاجم ملی پوش فوتبال به‌ تک بازی فینال،انتقاد دارد:«من سر در نمی آورم ، فدراسیون اول سال می گوید بازی در تهران برگزار شود.مگر تهران چه دارد که تمرکز باید آنجا باشد؟این همه تیم های دیگر زحمت می کشند، تماشاگر می آورند، ما باید هزینه کنیم تا تماشاگر به تهران بیاوریم. باید بازی فینال را رفت و برگشت می کردند. اگر فینال دو بازی بود ما اعتراض نداشتیم.»

او از اینکه تنها مردی بوده که با شروع بازی از سالن بیرون شده، خیلی عصبانی است:«چرا برای پخش مستقیم بازی گفتند مرد در سالن نباشد؟ در واقع من موقع گرم کردن تیمم در سالن بودم، اما با شروع بازی من را بیرون کردند و گفتند از اتاق شیشه ای نگاه کن. در حالی که فیلمبردار بازی، گزارشگر، مدیر پخش، روابط عمومی مرد بودند. اصلا از آن بالا که بازی مشخص نبود. من بابت این رفتار عصبانی شدم. دختران والیبال در بازی کامل ترین حجاب را دارند. اگر حرف نبود مرد در سالن است پس هیچ مردی نباید باشد، نه اینکه بقیه باشند و فقط من مدیرعامل نباشم.»

اگر بعضی تیم ها در فصل های قبل به خاطر بی پولی در لیگ برتر ماندنی نشدند، اما سریک گنبد به رغم داشتن منابع مالی خوب و صعود تیمش به فینال لیگ برتر، شاید به گفته پدر سردار آزمون، به خاطر اعتراض، فصل‌ بعد نباشد:«من سال آینده دیگر تیمداری نمی کنم، این تهدید نیست و فصل بعد تیم ما بازی نمی کند، حتی ریاست هیات والیبال گنبد را تحویل می دهم و همین جا می گویم استعفا دادم و تمام. این رفتارها حالم را به هم می زند. البته با شهرداری گنبد هم بعد از لیگ کار دارم اما فدراسیون به من مدیرعامل و پیشکسوت والیبال احترام نگذاشت. آنهایی که معلوم نیست کجای ورزش بوده اند. آنهایی که برای این ورزش سم‌ هستند و باید پاکسازی شوند.»

خلیل آزمون به عدم‌استعدادیابی فدراسیون هم انتقاد می کند:« من چرا باید با این شرایط هر سال خودم را از بین ببرم؟برای چه کسی و چه چیزی؟ برای فدراسیون که بازیکن جدید بیاورم؟ من نباید استعداد یابی کنم، من به خاطر حمایت از دختران مستعد گنبد آمدم وسط میدان، نه قهرمانی . بازیکنانی مثل مریم قاضی زاده ، لیبروی ۱۳ ساله که می تواند بهترین لیبروی ایران شود. اما فدراسیون تا به حال استعدادیابی نکرده و سن بازیکنان هم بالا رفته و با این فرمان تا یکسال دیگر استعدادی نداری.نمی خواهند؛ والیبال زنان را تعطیل کنند.»

مدیر عامل سریک گنبد معتقد است فدراسیون باید به همه باشگاه ها به یک چشم نگاه کند:« فدراسیون این همه به پیکان و سایر تیم ها محبت کرده، کمی هم به سریک توجه کند. ما ایده جدیدی برای حضور در جام باشگاه های آسیا داشتیم. می خواستیم بازیکنان زنیت سنت پترزبورگ را به عنوان یار کمکی در این رقابتها داشته باشیم. کدام تیم در لیگ یک میلیارد و نیم پاداش به بازیکنان و کادر فنی اش داده؟ بقیه تیم ها حتی ۵ ریال هم نداده اند؛ کدام تیم قبل از بازی پلی آف ۵ درصد قرارداد بازیکنانش را بالا برده و ۱۰ میلیون هم پاداش صعود به فینال داده؟ من با احترام به تیم پیکان می گویم ما رفتاری اروپایی داشتیم. ما با باشگاه زنیت سنت پترزبورگ برای داشتن چند بازیکنش در جام باشگاه های آسیا قول و قرار گذاشته بودیم. ما ازپشت کوه نیامده ایم و تیمداری حرفه ای را خیلی خوب بلدیم. من از دیدن ناظران سن بالا و خسته در بازیها تعجب کردم، چرا فدراسیون از جوانان متخصص استفاده نمی کند؟ ما اعجوبه جوان در والیبال زنان کم نداریم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • کاوه IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    سلام اقا چرا در ایران انها که می بازند چه در فوتبال و والیبال و ... زمین و زمان را برای توجیه به باد بی ادبی می کشند! اقا بازی برد و باخت دارد 3 -0 باخته اید خوب نشان قدرت حریف است. چون شما ازمون هستید همه باید جلویتان سر تعظیم فرود اورند! بخدا زشت است این همه غرور و بی انصافی
  • حمید ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    من خودم یک گنبدی هستم ولی سردار خیلی بچه بی ادب پرحاشه ایی هستی.
  • ...... IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    وقتی هر ننه قمری بصرف داشتن پول میشه مدیرعامل!وضعیت همینه!جمع کنید این سرگرمیهای کثیفتون را .بخدا اگه شما و امثال شما نیتتون ورزش و پرورش استعداد باشه.هم این و هم زنوزی و خیلی های دیگه ورزش و استعداد یابی گزینه های اخریشون هست که با پول باداورده وارد این قبیل کارها میشن.اولین نیتشون قوم گرایی و دشمنی با اقوام دیگه هست .اگه بگن نه مثل س... دروغ میگن .اگه تو و امثال تو نیتتون ورزش و استعدادهای بچه های مردم است چرا یک ریال از این پولهاتون رو خرج مناطق پر از استعداد ولی فقیر دیگر جاها نمیکنید!اگه یه استعداد ۱۰۰درصدی از جایی دیگه باشه و یک استعداد ۵۰درصدی از قوم و نژاد خودشون به والله اگه یک ریال خرج اون ۱۰۰درصدی بکنن این قوم هزار رنگ و پراز مکر و فریب.باید جلوی ورود چنین کسایی که بظاهر بخاطر ورزش ولی در باطن با اغراض دیگر وارد سیستم ورزشی میشن را گرفت تا نتوانند با پخش پول به اهداف شوم خود برسند.
  • رسول IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    شاکی پر ادعا مثل همیشه و طلبکار .تصور دارن همه باید در اختیار این خانواده باشه .یه هیچ باخته. هنوز فینال نیومده رفته با سن پترزبورک که در واقع عشق واقعیشون نه ایران صحبت کردن .اینقدر مطمئن بودی که رفتی بازیکن قرضی گرفتی .این اطمینان احتمالا هز پول های پسرت نمیاد که .خدا میدونه در باطن شما هیچ عشق و علاقه ای به ایران نیست و برعکس تمایل و کششتون میدونید به کدوم کشوری هست .البته همه اینا مقصرش اون مسولانی هستن که اینقدر با این خونواده مدارا میکنن .
  • فرهاد IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    من در گلستان زندگی میکنم و با افتخار از قوم فارسم اما کمی مطالب بالا را نقد میکنم درسته همه جا حس قوم گرایی هست و داشتنش طبیعیه ولی اگر این اقا از این منطقه با خرج خودش تیم داری کرده و تیمش به اینجا رسانده که قطعا اگر استعداد از هر قومی باشه اورده بی انصافیه به زحماتش هجمه وارد کنیم اگر تیمش بره اسیا و افتخاری کسب کنه میگن تیم بانوان ایران ولا غیر
  • محمدجمشیدی جانبازبازنسسته IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    سردار عزیر مردم یادشان رفت چقدر از بیت المال به ویلمتوتس دادند همان فدراسیون دردولت قبلی ودر این دولت دوباره همان فدراسیون فاسد نه وزیر نه رئیس جمهور زیر بار نمیروند که همه افراد این فدراسیون فاسد ودنبال پر کردن جیب خود واطرافیانشاندحساب کنید کابیه دولت ۱۳ همیتطورند
  • محسن $ IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    اقا درد دلشو گفته کار خلافی نکرده حرف خطایی نزده گفته باید رفت و برگشت باشه پس چرا بعضی با این پستها فکر میکنن والیبال ابداع کردن و هم از ازمون طلبکارن
  • امان محمد اقپور FR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    به نظر من هر کس که برای تیم داری. هزینه کند دستش را بوسید در ورزش زنان که کمبود زیاد است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی