نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۲
واکنش سرمربی پورتو به جاه‌طلبی طارمی/ شاید فکر کنید من راضی بودم اما این‌طور نبود
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پورتو بعد از پیروزی برابر لیسبون درباره مهاجم ایرانی تیمش اظهارنظر کرد.

پورتو شب گذشته در بیستمین بازی فصل جاری لیگ برتر پرتغال ۲ بر یک در خانه اسپورتینگ لیسبون پیروز شد و با ۴۸ امتیاز در رده دوم جدول پس از بنفیکای ۵۳ امتیازی باقی ماند.

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو در نشست خبری پس از بازی برابر اسپورتینگ لیسبون با اشاره به روحیه جاه‌طلبی و کار گروهی تیمش گفت: مهدی طارمی از چنین روحیه‌ای برخوردار است. او در بازی برابر اسپورتینگ آرام‌تر از همیشه بود. شاید فکر کنید من راضی بودم اما این‌طور نبود.

وی ادامه داد: از سویی ما طارمی و سیلوا پپه را در خط حمله به کار گرفتیم. با این کار می‌خواستیم توان تهاجمی تیم را افزایش دهیم. با این وجود گاهی دچار افت در خط حمله شدیم. به همین دلیل هم در نیمه نخست نتوانستیم کاری انجام دهیم. او (طارمی) توانایی باز کردن گره بازی را دارد. هرچند نمی‌خواهم بازیکنی را متمایز کنم. طارمی بازیکن باهوشی است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • . IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    یکم اشتباه ترجمه کردید اصلن نگفته اروم بازی کرده گفته به خاطر گالنو مجبور شد بره سمت چپ ولی اگه فکر میکنید من از این موضوع خوشحالم خوشحال نیستم در هر حال او بازیکنی است که همیشه سخت کار می کند. در بازی بسیار باهوش است و به دلیل کیفیتی که دارد، توانایی بسیار زیادی برای حل مشکلات تیم دارد.
  • فوتبالی IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    لطفا ترجمه درست رو بزارید اول گفته بود طارمی برای تیم بازی میکنه روحیه اش اینطوریه بعدشم گفته بود اگه فکر میکنید از اینکه طارمی سمت چب بازی میکنه خوشحال شدم اصلا اینطور نیست ما برنامه دیگه ای داشتیم ولی به خاطر گالنو مجبور شد بره سمت چپ در هر حال او بازیکنی است که همیشه سخت کار می کند. در بازی بسیار باهوش است و به دلیل کیفیتی که دارد، توانایی بسیار زیادی برای حل مشکلات تیم دارد. در اخر هم گفته بود من نمیخواستمم شخص خاصی رو برجسته کنم و از کل تیم راضیه و اینا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی