نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
گفته بودم ستاره استقلال نابغه و مثل مسی است/ در کل لیگ بازیکنی هم سطح ۳ بازیکن استقلال نداریم!
منبع: فرهیختگان
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

حجت کریمی عضو هیات مدیره استقلال بار دیگر از ستاره آبی‌ها تمجید کرد.

تیم فوتبال استقلال با درخشش مهدی قایدی موفق شد پیکان را از پیش‌رو برداشته تا یک گام دیگر به صدر جدول نزدیک شود. این در شرایطی است که حجت کریمی، عضو هیات‌مدیره استقلال پیش از این با اظهارنظری جالب درباره بازیکن بوشهری و ریزاندام استقلالی‌ها و مقایسه او با مسی خبرساز شده و زمینه‌ساز برخی صحبت‌ها را فراهم کرده بود اما حالا و با گل‌هایی که وینگر بوشهری به ثمر می‌رساند کریمی یک بار دیگر و با قدرت ادعاهایش را مطرح کرده و دست به ستایش قایدی زده است.

بازی چطور بود؟ قبلا درباره قایدی و مقایسه او با مسی صحبت‌هایی را مطرح کرده بودید که حسابی خبرساز شده بود. 

ما این همه گفتیم این پسر مثل مسی نابغه فوتبال هست و دیدید که در این چند بازی واقعا خودش یک پا مسی بود و تا چه اندازه به موفقیت استقلال در این چند بازی کمک کرد. به حرفم بالاخره رسیدید؟ بد گفتم؟! بازی هم خدا را شکر خیلی خوب بود. بچه‌ها همت کردند و با هم خیلی هماهنگ بودند.

درنهایت هم با یک بازی تیمی و منسجم توانستیم چهارمین برد پیاپی را هم به دست آورده و به یک قدمی صدر جدول برسیم. در مجموع بازی بسیار خوبی بود و جا دارد از کادرفنی و بچه‌ها تشکر ویژه‌ای داشته باشم. قایدی هم یک بار دیگر نبوغ و استعداد خود را به رخ فوتبال ایران کشید و فقط حیف اگر زودتر موتورش روشن می‌شد می‌توانست همراه با تیم ملی به جام‌جهانی برود. با این حال با روی دور افتادن قایدی، استقلال هم روی دور افتاده و امیدوارم صلابت و درخشش بازیکن ریزنقش ما ادامه داشته باشد. 

به نظر می‌رسد با تصمیمی که درباره ابقای ساپینتو گرفتید، حالا او پاسخ این اطمینان را به نحو احسن داده باشد. 

بله درست است. خدا را شکر با مدیریتی که داشتیم پشت ساپینتو ایستادیم و حالا هم نتیجه این تدبیر و حمایت را می‌گیریم. درست است که برخی می‌خواهند این موضوع را به نام خود تمام کنند که البته خیلی هم مهم نیست و هوادار باید واقعیت را متوجه باشد اما در هر صورت با ادامه همکاری با این سرمربی پرتغالی و اطمینانی که به او شد می‌بینیم که استقلال هم دوباره روی ریل موفقیت افتاده و در این هفته‌ها فقط برنده می‌شود. ما پشت او ایستادیم و مدیریت کردیم تا کار به بهترین شکل ممکن جمع شود. خدا را شکر در این چند بازی هم استقلال بازی‌های خوب و تماشاگرپسندی را به نمایش گذاشته و از یک سو که ساپینتو ترکیب اصلی خود را شناسایی کرده، بازیکنان همدیگر را به‌خوبی پیدا کرده‌اند. 

به جز قایدی از بازیکنان استقلال هم در این مدت حسابی تعریف و تمجید کرده بودید. 

اگر یادتان باشد همیشه در مصاحبه‌هایم می‌گفتم که باید به این بچه‌ها اعتماد کرد و حالا صحت این حرف‌ها به‌خوبی مشخص شده است. در واقع آن روزهایی که از امثال قایدی تعریف می‌کردم، آنها همین‌هایی هستند که امروز با درخشش خود زمینه‌های این گلزنی‌ها و بردها را فراهم کرده‌اند. شما حسابش را کنید در بین بازیکن‌های لیگ بازیکنی همسطح مهدی قایدی نداریم و بازیکنان دیگری مانند محبی یا رضاوند و بقیه هم در این مدت عملکرد خیلی خوبی داشته‌اند. روی اینها سرمایه‌گذاری شده و الان هم باید نتیجه‌اش را بگیریم. ما کامل‌ترین تیم ایران هستیم و یک تیم هم تازه روی نیمکت ذخیره‌ها داریم فقط آن همت و اتحاد را کم داشتیم که خدا را شکر الان بچه‌ها با هم یکدیگر یک‌دل شده‌اند و جا دارد از زحمات تمامی بچه‌ها تشکر کنیم. فقط در این بین ساپینتو هم باید آرامش خود را حفظ کند تا خدای‌نکرده از رفتار او سوءاستفاده نشود. تیم باید برای قهرمانی دوباره اتحاد داشته باشد که خدا را شکر این اتفاق درحال رقم خوردن است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • وقتی بابا بزرگت سنش از تیم لنگ بیشتره IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    یامگا واقعا بازیکن با کیفیتی است
  • رضا IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    عشق است استقلال و نیمارش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی