نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
مورایس: هوش بازیکنان سپاهان نتیجه بازی را عوض کرد/ تارتار نظر خودش را دارد
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است شرایط برگزاری بازی برای حضور هواداران مهیا نبوده است.

خوزه مورایس در نشست خبری بعد از بازی سپاهان مقابل ذوب‌آهن در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: در ابتدا باید از هواداران تشکر کنم. روزی بود که نمی توانستیم برای حضور در ورزشگاه به آنها انگیزه بدهیم. چون از لحاظ آب و هوایی شرایط مناسب نبود. روز سه شنبه هم وسط هفته بود و شرایط مهیا نبود که در ورزشگاه حاضر باشند. یک بار دیگر از آنها خیلی ممنون هستم. از حضور هواداران ذوب آهن خیلی خوشحال بودم و امیدوارم که آنها هم از نظر یکسان سازی قیمت‌های بلیط ورزشگاه خوشحال باشند.

وی افزود: در مورد بازی، بازی زیبایی بود.احساسات زیادی درگیر بازی بود و بازی خیلی خوبی شاهد بودیم. یکی از بازیکنان ذوب آهن در ابتدای بازی دچار مصدومیت شد از همین جا آرزو می‌کنم که مصدومیتش زیاد جدی نباشد و بتواند در بازی‌های بعدی کمک تیمش باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:‌ بازیکنان خودم عالی بودند. در این بازی نیاز بود یک تیم باشیم و نتیجه را به نفع خودمان رقم بزنیم. بازی ساده ای نبود، ذوب آهن تیمی است که می جنگد و خوب می جنگد. در ابتدا ما بازنده بازی بودیم. با هوش و ذکاوت بازیکنان و سازماندهی خوبی که داشتند نتیجه بازی را تغییر بدهیم. این مسئله نشانه سلامت برای تیم ما است. باید تبریک بگویم به تمام بازیکنانی که در این گروه هستند.

مورایس در پاسخ به صحبت‌های تارتار گفت: آقای تارتار نظر خودش را دارد و به نظر او باید احترام بگذارم. بالاخره او یک انسان است ما باید به نظرات ایشان احترام بگذاریم و گوش بدهیم. فکر می کنم که لیاقت این را داریم که نظرات خودمان را بدهیم و در آخر قضاوت نشویم.

وی ادامه داد:  تمرکز من بیشتر روی موارد و اتفاقات مثبت است. اگر قرار باشد به اینکه گل بیشتری بزنیم، گل کمتری دریافت کنیم. پاس بیشتر و بهتری بدهیم. اگر همه فوق العاده بودند و تیم گل می زند ما خوشحالیم. اگر اینکه کسی گل نمی زند دلیلی دارد که اتفاق می افتد و باید آن را آنالیز بزنیم. این را هم بگویم وقتی بازیکنی موقعیت دارد و گلزنی نمی کند ممکن است در بازی بعدی اتفاق دیگری بیفتد. چیزی که باید در انتها قبولش کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: می‌توانم برای شما مثال بزنم. ضربه ایستگاهی رامین رضاییان می‌توانست تبدیل به گل شود. دروازه‌بان حریف مهارهای خیلی فوق العاده‌ای داشت و می توانم بگویم روز خوبش بود. رامین رضاییان در بازی‌های قبلی از روی ضربه ایستگاهی گلزنی کرده است و حالا در کنار آن خیلی موقعیت‌های زیادی ایجاد کرده است. 

مورایس درباره تلاش بازیکنانش برای قهرمانی، عنوان کرد: ما دست ساز نیستیم، از روز اول کار کردیم و هر روز باید تمرین کنیم بهتر، بهتر شویم. باید از بازیکنان تیم تلاش کنیم که سخت تلاش کردند. ولی هر چه جلوتر می رویم باید از اشتباهات‌مان درس بگیریم و بهتر، بهتر شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی