جزئیات تازه از مرگ تلخ دروازه‌بان جوان در زمین فوتبال/ مهار آخرین پنالتی و تمام...
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فوتبال بلژیک با یک خبر شوکه کننده مرگ آرنه اشپیل مواجه شد.

مرگ ناگهانی یک دروازه‌بان بلژیکی بلافاصله بعد از مهار یک ضربه پنالتی این کشور را شوکه کرده است. یک دروازه‌بان ۲۵ساله بلژیکی که در یکی از لیگ‌های محلی این کشور بازی می‌کرد بلافاصله بعد از مهار ضربه پنالتی به زمین افتاد و درگذشت. مرگ او فوتبال بلژیک و مردم این کشور را شوکه کرده است.

آرنه اشپیل نام این سنگربان ۲۵ساله است که در تیم وینکل اسپورت B بازی می‌کرد. تیمی که در لیگ دسته‌دوی محلی وست باربانت در این کشور حضور داشت. در جریان دیدار وینکل اسپورت با وستروزبک درحالی‌که تیم این دروازه‌بان ۲-۱ از حریف جلو بود وستروزبک صاحب یک ضربه پنالتی شد.

رسانه‌های بلژیکی گزارش دادند که وقتی بازیکن این تیم ضربه پنالتی را به سوی دروازه شلیک کرد، آرنه اشپیل موفق شد توپ را مهار کند، ولی بعد از آن به زمین افتاد. تیم‌های پزشکی بلافاصله به زمین رفتند تا به او کمک کنند. حتی تیم اورژانس که در کنار زمین منتظر بود وارد شد و با استفاده از دستگاه شوک برقی سعی کرد این بازیکن ۲۵ساله را احیا کند.

دروازه‌بان جوان بلژیکی به بیمارستان منتقل شد، ولی بعد از گذشت دقایقی اعلام شد که او درگذشته است.

باشگاه وینکل اسپورت بعد از مرگ ناگهانی این دروازه‌بان جوانش اطلاعیه‌ای منتشر کرد. در این اطلاعیه چنین آمده است: «مرگ ناگهانی آرنه اشپیل باشگاه ما را عمیقا سوگوار کرده است. برای خانواده و دوستان آرنه آرزوی صبر داریم و به آنها تسلیت می‌گوییم. فقدان او برای ما واقعا دردناک است.»

این بازی در ورزشگاه خانگی وینکل اسپورت در شهر سنت الوییس وینکل در استان فلاندر غربی بلژیک برگزار می‌شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی