چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۷
۰ |
۰
نفس راحت بعد از رونالدو/ منچستریونایتد موفق شد!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

منچستریونایتد پس از جدایی رونالدو پیشرفت محسوسی داشت و انگار این تیم جان تازه‌ای گرفته است.

منچستریونایتد بدون کریستیانو رونالدو وضعیت بهتری داشته است. این بازیکن افسانه‌ای ۳۸ ساله پیش از جام جهانی اخیر، پس از مصاحبه انفجاری خود با پیرز مورگان، از اولدترافورد جدا شد. او در برنامه‌ای که در سراسر جهان پخش شد یونایتد را به خیانت متهم کرد، همچنین ادعا کرد که برای مربی تیم، اریک تن‌هاخ، احترامی قائل نیست. یونایتد هم در پاسخ قرارداد برنده ۵ توپ طلا را پاره کرد.

آخرین بازی او در یونایتد در تاریخ ۶ نوامبر سال گذشته در باخت ۳-۱ خارج از خانه مقابل استون‌ویلا انجام شد. رونالدو بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست و تمام ۹۰ دقیقه را دوید، اما نتوانست گلزنی کند یا پاس گل بدهد. این شکست باعث شد تا یونایتد در رده پنجم لیگ برتر قرار گیرد.

اما از زمان جدایی رونالدو، شیاطین سرخ بیشترین امتیاز را در لیگ برتر به دست آوردند. مردان اریک تن‌هاخ ده بازی انجام داده‌اند و هفت برد، دو تساوی و یک باخت و ۲۳ امتیاز کسب کرده‌اند. آنها همچنین ۲۰ گل زدند و تنها ۹ گل دریافت کردند.

مارکوس رشفورد در هشت مورد از این گل‌ها نقش داشت و جای خالی CR7 را پر کرده است. فرم یونایتد همچنین آنها را با ۵ امتیاز کمتر از آرسنال صدرنشین که ۵۱ امتیاز دارد، در رتبه سوم جدول قرار داد. آنها همچنین تنها دو امتیاز کمتر از منچسترسیتی رده دومی دارند که البته سیتی یک بازی کمتر انجام داده است.

برنتفورد رتبه دوم بیشترین امتیازات کسب شده را دارد، و تنها در ۸ بازی، ۱۸ امتیاز به دست آورده است. آرسنال و من‌سیتی به ترتیب با ۱۷ و ۱۶ امتیاز سوم و چهارم هستند. این در حالی است که ساوتهمپتون، اورتون و لیدز کمترین امتیاز را از زمان جدایی رونالدو کسب کرده‌اند.

نفس راحت بعد از رونالدو/ منچستریونایتد موفق شد!

رونالدو پس از رقابتی تلخ با پرتغال در جام جهانی قطر و تجربه نیمکت‌نشینی و به ثمر رساندن تنها یک گل در این تورنمنت، به تیم النصر عربستان پیوست. او قراردادی دو و نیم ساله به ارزش ۱۷۳ میلیون پوند در سال امضا کرد. رونالدو در سه بازی ۵ گل به ثمر رسانده که ۴ گل از آنها در آخرین بازی او مقابل الوحده به ثمر رسیده است.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی