چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
۲ |
۰
پرونده بازیکن خارجی استقلال برای همیشه بایگانی شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در هفته‌های باقی مانده لیگ برتر و جام حذفی بازیکن جدیدی را به ترکیب اضافه نخواهد کرد.

ابتدا استقلال تصمیم گرفته بود، بعد از فسخ قرارداد سیاوش یزدانی یک بازیکن جدید در بخش تهاجمی به ترکیب تیم اضافه کند و در این راستا روزمه تعداد زیادی از بازیکنان خارجی مورد بررسی قرار گرفت و حتی ریکاردو ساپینتو و باشگاه بر سر برخی از گزینه‌ها به توافق رسیدند، اما در این برهه از زمان یا بهتر است، بگوییم فصل جاری بازیکن جدیدی به ترکیب تیم اضافه نمی‌شود. این به خاطر عملکرد خوب استقلالی‌ها در بخش تهاجمی است و در آخرین صحبت‌هایی که ریکاردو ساپینتو و علی فتح الله زاده با هم داشتند، قرار شد جای سیاوش یزدانی تا پایان فصل باقی بماند.

در حالی که استقلال نیم فصل نخست را با ۱۵ گل در ۱۵ بازی و معدل گل یک گل در هر بازی به پایان رساند، در دور برگشت عملکرد بهتری از خود به جا گذاشت. ۱۳ گل در ۵ بازی یعنی اینکه معدل گل استقلال در حال حاضر ۲.۶ است و این نشان می‌دهد، مردان تهاجمی ریکاردو ساپینتو در دور برگشت عملکرد فوق العاده ای داشتند و نیاز به حضور بازیکن جدید در ترکیب تیم نیست. حجت کریمی، یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال هم این خبر را تایید کرد.

سرمربی تیم استقلال بعد از پایان بازی با پیکان ۴۸ ساعت تمرین تیم را تعطیل کرد و قرار است تمرینات تیم برای بازی با ملوان از فردا آغاز شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • باافتخار اس اسی ام IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    ینی واقعا فکر کردید که ما امید به جذب بازیکن جدید بودیم.... ای بابا حاج فتل هم حاج فتل قدیم....
  • امید IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    ببینید هرکسی با رضاوند و مهری دنبال قهرمانی باشد یا مجنون است یا درک فوتبالی نداره .علت واگذاری بازیای شش امتیازی با مدعیانم همین موضوعه .تیم بزرگ اول از همه هافبک بزرگ و رهبر میخاد مثل امید ابراهیمی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی