نظرسنجی

کدام لژیونر روزهای بهتری را سپری می‌کند؟
اولین واکنش کمیته انضباطی به کتک خوردن ساپینتو/ استقلال ۲ خط لایحه برای او ننوشت!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال توضیحاتی را درباره اعتراض تند استقلالی‌ها به محرومیت ریکاردو ساپینتو ارائه کرد.

ماجراهای اقدامات ریکاردو ساپینتو و محرومیت‌های سریالی او توسط کمیته انضباطی ظاهرا تمامی ندارد. در آخرین حکم صادر شده کمیته انضباطی ساپینتو را به دو جلسه محرومیت که یک جلسه از آن تعلیقی است محکوم کرد و البته بابت صحبت‌های این مربی بعد از دیدار با پیکان از او خواسته مستندات و دفاعیات را ارسال کند.

اعتراض های گسترده باشگاه استقلال به حکم محرومیت ساپینتو به خاطر اتفاقات بازی با مس کرمان سبب شده تا رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی توضیحاتی را ارائه کند.

جاودانی درباره اینکه باشگاه استقلال اعلام کرده کمیته انضباطی روی ساپینتو حساس شده،‌گفته است:‌ «ما راجع به هیچکس حساس نمی‌شویم و نخواهیم شد. فقط به تخلف نگاه می‌کنیم و کاری نداریم طرف ما چه کسی است. مثلاً وقتی یک نفر از چراغ قرمز رد می‌شود، شما کاری ندارید که آن فرد چه کسی است و فقط پلاک یادداشت می‌شود. هرکسی تخلف می‌کند باید تبعاتش را هم تحمل کند.»

او ادامه داد: «اگر این اتفاقات در کشوری دیگری رخ می‌داد که قوانین را سفت و سخت اجرا می‌کنند، آیا این مربیان هم می‌توانستند یکسری از کارهایی که اینجا یاد می‌گیرند را انجام بدهند؟ برای ما فرقی ندارد که کدام مربی و از چه رنگی مرتکب تخلف شده است.برای کمیته انضباطی، گزارش ناظر بازی و داور مسابقه ملاک است مگر اینکه تیم‌ها دلایل قوی بیاورند که این گزارش‌ها درست نیست.»

جاودانی درباره اعتراض های تند باشگاه استقلال مبنی بر اینکه ساپینتو در کرمان کتک خورده، گفت:‌ «اگر به اتفاقات بازی با مس نگاه کنیم، باشگاه استقلال حتی دو خط لایحه دفاعی برای ساپینتو نداده و اگر هم داده همین دست مصاحبه‌ها و بیانیه‌ها بوده است. باید بتوانند آن را ثابت کنند و دلایل اثبات هم مشخص است. همانطور که گفتم طبق قانون، ملاک تصمیم گیری کمیته انضباطی گزارش ناظر و داور است مگر اینکه دلایل اثبات نادرست بودن آن قوی باشد. اینکه بخواهیم بیانیه بدهند که کتک و فحش خورده، درست نیست.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • عادل IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    یعنی یه نفر تو کمیته انضباطی تصویر حمله به ساپینتو تو کرمان ندیده!!!؟؟؟
    • حسین IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
      آقای جاوادانی شما کزارشگر فوتبالی هستی آیا فوتبال را نگاه نمی کنید آیا فقط گزارش ناطر برای شما ملاک است اگر ناطر برعلیه ساپینتو گزارش داده باشد باید به گزارش داور شک کرد چطور شما تحقیق نکرده کسی را محکوم می کنید پس اگر اینجوری که هر کسی را در جامعه می شود مجرم واعدام کرد مرد حسابی از شما که فوتبالی هستی بعید است این حرف را بزنی آقای محترم رادیو وتلویزیون گزارشگر همه وهمه گفتند ساپینتو در حال آب خوردن وصحبت با کمک داور بود که آن فرد ناشناس آمد وبه سینه او کوبید عجب استقلال باید لایحه هم بنویسد از مسئولان استقلال کبیر تقاضای عاجل داریم سریعتر شفاف سازی کنند وجواب این آقا یان را با مدارک کامل بدهند ببینم راست می گویند یا باز هم حرف جدیدی می زنند
  • کمیته سرخ IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    آقای جاودانی طبق گفته آقای سمیعی تا امروز شما در کمیته انظباطی هیچ مدرکی دال بر تخلف ساپینتو نداشته اید هیچ مدرکی ! شما که محکوم میکنید ادله تان چیست ؟ حرف مجتبی حسینی و امثالهم ؟
  • ناشناس IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    آه ساپینتو دامان طراحان این توطئه ها رو بگیرد سرمربی خونگرم که مثل یه روانشناس با تیم کار می کنه و بهشون انگیزه داده اینجا که همه دنبال حاشیه درست کردن هستن مهدی قائدی و سایر بازیکنان رو متحول کرد یه جورایی رو اعصابش رژه رفتن که کار به اینجا رسید کادر مدیریتی باید متوجه اش کنن در یک جمله تا اینجا هستی خودت نباش نقش بازی کن ، عباراتی که برای اونا عادیه اینجا جور دیگه تلقی میشه بکار نبره ، نیمکت نشینان مقابل به هر ترفندی خواستن وارد حاشیه اش کنن دوری کنه
  • محسن IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    تو هم رفتی توو دم و دستگاه شدی مدل خودشون دروغگو.. .من نمیدونم چرو هر کی میری توو دم و دستگاه دروغگو میشه.البته که اگر کتک خوردن ساپینتو رو ببینند که دیگه پست و مقام واسشون نمیمونه
    • ...... IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
      دیگه قرار نیست دستگاهو زیر سوال ببریم اتفاقا منصفانه دارن تصمیم میگیرن و با همه تیما دارن راه میان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام لژیونر روزهای بهتری را سپری می‌کند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی