نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
گزینه هیجان‌انگیز سرمربیگری تیم ملی چه کسی بود؟/ دلیل منتفی شدن حضور این سرمربی بوندس‌لیگایی در ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران فدراسیون فوتبال مشغول مذاکره با چند گزینه سرشناس خارجی برای هدایت تیم ملی هستند.

مهدی تاج و دوستانش مشغول مذاکره با چند سرمربی اروپایی هستند تا هدایت تیم ملی ایران را به دست آن ها بسپارند. هرچند این مذاکرات به صورت محرمانه پیش می‌رود ولی گمانه‌زنی‌ها در خصوص سرمربی بعدی تیم ملی زیاد شد و خیلی ها از برانکو ایوانکوویچ، گابریل کالدرون و آندره‌آ استراماچونی به عنوان گزینه نهایی فدراسیون نام بردند.

پیگیری‌های ما اما نشان می‌دهد این مربیان که سابقه کار در ایران را دارند، گزینه مربیگری در تیم ملی نیستند. همچنین دومنیکو تدسکو سرمربی آلمانی ایتالیایی که سابقه هدایت لایپزیش و شالکه را در کارنامه دارد، یکی از گرینه‌های تاج برای تیم ملی بود و مذاکراتی هم با او انجام شد.

با این حال بعد از پیشنهاد تیم ملی بلژیک به این مربی جوان، او تصمیم گرفت به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهد و حضورش در ایران منتفی شد. با این حال مذاکرات با سایر گزینه‌های خارجی ادامه دارد و به زودی یکی از آن‌ها به عنوان سرمربی جدید تیم ملی معرفی خواهد شد.

در همین ارتباط: مذاکره فدراسیون با ۲ مربی اروپایی/ توافق تاج با گزینه کارنامه‌دار

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ایران IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    بهترین گزینه پتکوویچ هست باید سریع اون بیارن
  • ج ح IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    وقتی تاج وشرکا مشغول استخدام مربی خارجی هستن تمام گوشت بدنم بلرزه میفته چقدر خسارت وحدیث فساد در این پروژه وتاحال کدام فتح چشمگیر را کرده ایم اصلا چرا تاج باید ریس باشد!!؟؟
  • محمّدعلی IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    با توجه به اتفاقات پیش اومده در فوتبالمون و در مقطع کنونی بهترین گزینه مربی داخلی هست ولاغیر…(مربی خارجی بیاد که هم باز یه قرارداد ویلموتسی ببندن! هم از غبلش کلی پول به جیب بزنن!)
  • عباس IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    سلام فقط استراماچونی میتونه تیم درست کنه اونم بایدزمان داشته باشه بهترین گزینه برای تیم ایران ازگواردیولا هم بهتربدردتیم ایران میخوره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی