نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پیام آقای مربی در بستر بیماری بعد از عمل جراحی کیسه صفرا/ مجبورم دست از کار بکشم
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آنتونیو کونته به دلیل مراقبت‌های بعد از عمل جراحی در ایتالیا ماند و در مورد وضعیتش صحبت کرد.

آنتونیو کونته پس از شکست ۱-۰ تاتنهام مقابل میلان در لیگ قهرمانان اروپا، نتوانست با اسپرز به خانه برگردد. و اکنون سرمربی سابق چلسی بیانیه‌ای منتشر کرده و در آن به غیبت طولانی‌ترش اشاره کرده تا از عمل جراحی بهبود پیدا کند.

او در اینستاگرام خود گفت: «احساس مسئولیت بالای من در قبال باشگاه، بازیکنان، کادرفنی و هواداران باعث شد تا در مورد بازگشتم به زمین صحبت کنم. متاسفانه من این بیماری را دست کم گرفته بودم در حالیکه یک عمل معمولی نبود، بلکه یک عمل اورژانسی و ناگهانی و جدی بود. بدن من رنج می‌برد و مجبورم تا بهبودی کامل دست از کار بکشم. کسانی که مرا می‌شناسند، می‌دانند که این موضوع چه بار سنگینی روی شانه من ایجاد کرده، اما مجبورم. برو جلو اسپرز!»

کونته در ابتدای ماه جاری برای انجام عمل جراحی کیسه صفرا به بیمارستان منتقل شد. او از دستورات دکتر سرپیچی کرد تا مسئولیت بازی با میلان را بر عهده بگیرد. اما با بررسی‌های پس از عمل مجبور شد در خانه خود در ایتالیا بماند تا زمانی که بهبودی کامل حاصل شود.

تاتنهام در بیانیه‌ای تایید کرد که کریستین استلینی در غیاب کونته وظایف تیم اصلی را بر عهده خواهد گرفت. تاتنهام امیدوار است با شکست دادن وستهام در آخر هفته آینده، دردسر کمتری برای کونته ایجاد کند. آنها در آخرین بازی خود در لیگ برتر با نتیجه ۴-۱ از لستر شکست خوردند. در صورت شکست نیوکاسل از لیورپول، تاتنهام می‌تواند با پیروزی مقابل وستهام به جمع ۴ تیم برتر برگردد.

کونته پس از بازی روز سه‌شنبه گفت: «صادقانه بگویم در بازی قبلی (مقابل لستر) کاملاً بیرون از بازی بودم. من به تازگی تحت عمل جراحی قرار گرفته‌ بودم و بعد از دو روز دکترم به من گفت که نمی‌توانم بروم. بنابراین در بازی قبلی من از بازیکنانم فاصله داشتم. کریستین آنجا به جای من حاضر بود و توانست ایده‌های من را با تیم در میان بگذارد، او واقعاً به من کمک زیادی کرد. اما در بازی بعدی آماده خواهم بود و سعی می‌کنم به وظایفم برای تیم عمل کنم.»

در همین ارتباط: اتفاقی تلخ برای آنتونیو کونته/ مرد ایتالیایی در اتاق عمل

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی