نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
گل محمدی لطفاً به این خواهش من توجه کند/ پرسپولیس هنوز وارد بحران نشده است
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

حمید درخشان کاپیتان سابق پرسپولیس توضیحاتی در خصوص دلایل افت سرخ‌ها داد.

در ارتباط با وضعیت کنونی تیم یحیی گل محمدی با حمید درخشان تماس گرفتیم که به ما گفت: هنوز پرسپولیس خیلی وارد بحران نشده و این تیم می‌تواند دوباره برخیرد و صدر جدول را پس بگیرد. من در یک مصاحبه دیگر هم گفتم که پرسپولیس برای اینکه به صدر جدول برگشته و حتی قهرمانی لیگ برتر را جشن بگیرد باید رقیبان مستقیم خود را شکست دهد. این کار سخت و دشواری نیست به شرط آن که پرسپولیس آرامش و تمرکز داشته باشد.

وی ادامه داد: یحیی گل محمدی یک مربی خوب و با دانش است که در سال‌های اخیر نتایج خوبی هم گرفته است اما به نظر من تمرکز او از نشست‌های خبری پیش از بازی بر هم می‌خورد. او در نشست‌های خبری یک مقدار بیش از اندازه به حواشی می‌پردازد و همین موضوع تمرکز سرمربی پرسپولیس و تیمش را به هم می‌ریزد. من به عنوان یک پرسپولیسی و نه بازیکن و مربی سابق این تیم از یحیی گل محمدی خواهش می‌کنم در نشست‌های خبری با آرامش بیشتری صحبت کند. این تیم نیازمند این است که سرمربی اش آرام و بی حاشیه کار کند تا تیم فقط و فقط به متن و قهرمانی فکر کند.

کاپیتان اسبق پرسپولیس در خصوص اشتباهات داوری علیه این تیم نیز تصریح کرد: من در این زمینه البته حق را به یحیی گل محمدی می‌دهم. داوری‌ها در فصل جاری با پرسپولیس مهربان نبوده و نیست. من نمی‌گویم پرسپولیس از داوری سود ببرد اما اشتباه داور و خطا اعلام نکردن حرکت بازیکن تیم هوادار قبل از گل این تیم، عجیب بود. یا نادیده گرفتن پنالتی مهدی ترابی برابر تیم آلومینیوم اراک هم غیر قابل تصور بود. این اشتباهات سریالی ذهن یحیی گل محمدی و هواداران پرسپولیس را به هم ریخته و درگیر می‌کند. پرسپولیس تیم بزرگی است و در مقیاس کوچک تر مثل بارسلونا در اسپانیا یا بایرن مونیخ در آلمان و نمی‌شود هر هفته پشت سر هم اشتباهات سریالی داوری علیه این تیم باشد. انتظار ما پرسپولیسی‌ها از کمیته داوران و خداداد افشاریان بیشتر از این حرف‌هاست. این نمی‌شود که وقتی سرمربی پرسپولیس اعتراض می‌کند بلافاصله اشتباه داوری علیه ما می‌شود.

وی ضمن اشاره به گل شیخ دیاباته به صنعت نفت آبادان که برخی آن را آفساید خواندند، یادآور شد: من نمی‌دانم آن همه سروصدا بابت چی بود؟ گل دیاباته از نظر من ایرادی نداشت. خیلی صحنه سختی بود و در دنیای فوتبال هم این صحنه‌ها را آفساید اعلام نمی‌کنند اما شلوغ بازی برخی‌ها باعث شد هجمه‌ها روی پرسپولیس زیاد شود. همین موضوع روی داوری دیدار با هوادار تأثیرگذاشت تا باز هم یک اشتباه دیگر داوری نتیجه بازی پرسپولیس را عوض کند.

سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص دیدار حذفی مقابل سپاهان اصفهان نیز گفت: بازی کردن در اصفهان همیشه برای همه تیم‌ها سخت بوده است. جام حذفی اما یک مقدار به نظر من متفاوت است و فکر می‌کنم به خاطر تک بازی بودن خود بچه‌ها با انگیزه و شرایط متفاوتی بازی خواهند کرد. پیروزی در این دیدار خیلی می‌تواند به پرسپولیس چه در جام حذفی و حتی لیگ برتر کمک کند. به شخصه به موفقیت پرسپولیس در این دیدار حذفی خیلی امیدوارم و یک احساسی به من می‌گوید پرسپولیس به دور بعدی صعود خواهد کرد.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران در پایان در مورد انتخاب جانشین کارلوس کی روش نیز خاطرنشان کرد: خبر دارم که آقای تاج و دوستان مشغول بررسی گزینه‌های مختلف هستند. گزینه‌های خارجی و داخلی در فدراسیون مطرح شده اند اما در این زمینه من حرف دارم. اگر مربی خارجی می‌آوریم باید یک مربی با انگیزه و با دانش روز باشد که بتواند در فوتبال ایران تحول ایجاد کند. ما نیاز به تغییر نسل برای جام ملت‌های آسیا و جام جهانی ۲۰۲۶ داریم و باید یک مربی شجاع سرمربی تیم ملی شود. از طرفی دیگر معتقدم اگر قرار بر انتخاب یک مربی خارجی معمولی باشد بهتر است یک ایرانی روی نیمکت تیم ملی بنشیند. ما در فوتبال خودمان هم مربیانی داریم که می‌توانند تیم ملی را به اهداف خود برسانند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • کیان IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    ثبات و آرامش تیم پرسپولیس را این داوران فوتبال و بدخواهان پرسپولیس دارند به هم می ریزند گل محمدی هم نباید در این راستا در دام این فرصت طلب ها قرار گیرند !!!
  • پرسپولیس IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    درود بر حاج حمید درخشان نا باتمام وجود پشت آغا یحیی بازیکنان و جناب درویش هستیم
  • شهبازی IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    زنده باد آقای درخشان اسطوره فوتبال
  • محسن مقدم IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    دقت کردی تا بعضی آقایان هر فصل که به منصب مدیر عاملی باشگاه رقیب میرسند نتایج و کارهای داوران به سود آنها و به ضرر پرسپولیس میشود.اتفاقیه دیگه.مگه نه؟
  • Kh IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    الکی به حاشیه ها نپردازیم نه پرسپولیس و نه استقلال ذهن خودشون را درگیر نکنند دستور از بالا رسیده امسال باید سپاهان قهرمان بشه
  • حسن مقدم IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    دوران بابا مسعود خوب به به و چه چه میزدید،حمید بلان میگفت بزرگتر از بهانه هایمان باشیم
  • فقط خدا IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    آره برادر از بالا دستور قهرمانی چهارپاهان صادر شده اما کیسه کشا از کار ناراحت نیستن چ دستی تو کار هست الله و اعلم کسی ک ۹۲هزار میلیار دزدی میکنه وبعدش میشه رئيس فدارسیون یا مدیر عامل سپاهان این کارا براش مثل یک لیوان آب خوردنه
  • Gaber IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    یک عصبانیت یا یک رفتار غیر فوتبالی یا یک بازی ضعیف کار پرسپولیس را تمام می‌کند .لطفا مربیان پرسپولیس یاد بیاورند دوران دایی را .از بس همیشه در صدا و سیما مصاحبه در باره حق کشی کرد که کمیته داوران با تصمیمات لجبازانه پرسپولیس را از قهرمانی دور میکرد .دشمنی غیر عمد علی دایی و ادامه اون توسط گل‌محمدی .روانشناس هم نیستید؟ هر بازی اعتراض کنید داوران رنگی نوعی بازی را در می‌آورند که بضرر ما تمام بشه.بهتره حواسمون به کارمون باشه .گل‌محمدی بزرگتر هم از اینها می‌بازد مثل دایی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی