ارلینگ هالند
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ارلینگ هالند که یکی از برترین استعدادهای جوان فوتبال است، به رژیم غذایی خود به شدت اهمیت می‌دهد و چیزی که نظر هواداران را به خود جلب کرده این است که او همیشه در حال هویج خوردن است.

هواداران منچسترسیتی متوجه شده‌اند که ارلینگ هالند نه تنها ماشین گلزنی‌ست بلکه ماشین هویج‌خردکن هم هست! در حدی که حتی هنگام امضا دادن هم هویج از دهانش آویزان است.

هالند باعث شد منچسترسیتی در پیروزی ۳-۱ مقابل آرسنال به صدر جدول صعود کند. او در زمین به گلزنی و در خارج از زمین به هویج خوردن مشهور است.

این بازیکن نروژی ۵۱ میلیون پوندی به خوردن میان‌وعده‌های سالم مشهور است و هرگز کمبود ویتامین A پیدا نمی‌کند. هالند ۲۲ ساله درحالیکه شیشه ماشین را برای امضا دادن به یکی از هوادارانش پایین کشیده بود، با هویجی آویزان از دهانش دیده شد و تصاویرش بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد.

یکی از طرفدارانی که عاشق هالند است نوشت: «کاش به اندازه‌ای که هویج برای هالند ارزش دارد من هم برایش ارزش داشتم.» دیگری گفت: «شاید رمز موفقیت این باشد که هویج بخوریم تا مثل ارلینگ هالند شویم.»

تصاویر| چرا هالند همیشه هویج می‌خورد؟/ او فقط ماشین گلزنی منچسترسیتی نیست!

تصاویر| چرا هالند همیشه هویج می‌خورد؟/ او فقط ماشین گلزنی منچسترسیتی نیست!

تصاویر| چرا هالند همیشه هویج می‌خورد؟/ او فقط ماشین گلزنی منچسترسیتی نیست!

اما در واقع هویج فقط بخش کوچکی از رژیم کامل و مفید هالند برای رسیدن به اوج تناسب اندام و قدرت است. او در روز ۶۰۰۰ کالری می‌خورد و همین موضوع باعث شد هم‌تیمی‌اش جاش کینگ بگوید: «هالند مثل خرس غذا می‌خورد!» کینگ به پادکست «The Cycling GK» بن فاستر گفت: «او عجیب و غریب است. هرگز ندیده بودم کسی مانند او غذا بخورد.»

خود هالند هم فاش کرده بود که از قصابان محلی دل و جگر گاو می‌خرد و می‌خورد.

هالند در مستند «هالند: تصمیم بزرگ» گفت: «شما این چیزها را نمی‌خورید، اما من به مراقبت از بدنم خیلی اهمیت می‌دهم. من فکر می‌کنم خوردن غذاهای باکیفیت که تا حد امکان محلی و ارگانیک باشد مهم‌ترین فاکتور است. مردم می‌گویند گوشت برای آدم مضر است، اما کدام گوشت؟ گوشتی که در مک‌دونالد می‌خورید؟ یا گاو محلی که علف تازه می‌خورد؟ من دل و جگر هم می‌خورم.»

سبزیجات خوردن او را هم اضافه کنید، و شاید غذاهای او برای هرکسی خوشمزه نباشد. اما او در شرایطی عالی قرار دارد و آمار شگفت‌انگیزی ثبت کرده است. انگار هویج و دل و جگر خوردن برای او خوب جواب می‌دهد.

این مطلب را هم بخوانید: ستاره‌ای که مثل خرس غذا می‌خورد و رژیم خودش را رعایت نمی‌کند!/ هالند از پیتزا خوردن محروم می‌شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی