نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
ایران کی‌روش موفق‌تر از رئال کی‌روش/ مجیدی محبوب‌ترین در استقلال است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلد روزنامه خبرورزشی سه‌شنبه اول اسفند ۱۳۹۱ را می‌بینید.

حضور کارلوس کی‌روش سرمربی وقت تیم ملی فوتبال کشورمان در شیراز و مجموعه تاریخی پاساگارد یکی از تیترهای اصلی روزنامه خبرورزشی بود. ما با توضیح «همه‌چیز درباره مرد پرتغالی و مربیان تیم ملی»، نوشتیم: ایران کی‌روش موفق‌تر از رئال کی‌روش است. کی‌روش با تیم ملی کشورمان در چند بازی اخیرش نتایج قابل قبولی را کسب کرده بود و این موضوع نشان داد که عملکرد این مرد پرتغالی در ایران بر خلاف حضورش در تیم رئال مادرید مطلوب است.

حاتمی: مجیدی محبوب‌ترین بازیکن استقلال است
فرزاد حاتمی مهاجم وقت استقلال مهمان خبرورزشی بود و در خصوص آخرین شرایط آبی‌پوشان گفته بود: مجتبی جباری به من می‌گوید تو بی‌نظم فوتبال بازی می‌کنی. او اعتقاد داشت مسیر حرکتی خودت را مشخص کن تا بدونم کجا به تو پاس بدهم. خاتمی همچنین گفته بود: فرهاد مجیدی محبوب‌ترین بازیکن استقلال است و او هر وقت در زمین یا روی نیمکت باشد، از همه بیشتر تشویق می‌شود.

هشت شاکی با استقلال تمرین نکرد
استقلال در فصل دوازدهم  با امیر قلعه‌نویی در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار داشت اما این تیم حاشیه‌هایی نیز داشت و مجتبی جباری که به هشت شاکی شهرت داشت در تمرین با امیر قلعه‌نویی کارش  به جر و بحث کشیده شد. او قبل از آغاز تمرین آبی‌پوشان با سرمربی تیم چندین دقیقه صحبت کرد و در نهایت با حالت عصبی به رختکن رفت تا محل تمرین را ترک کند.

رحمتی یا پولم را بدهند یا نمی‌آیم سر تمرین
دیگر حاشیه  آبی‌پوشان را مهدی رحمتی سنگربان باتجربه این تیم رقم زد. رحمتی  قبل از شروع تمرین از مشکلات مالی عصبانی بود و از عقب افتادن حقوقش دلخور بود. او به سرپرست تیم اعلام کرد یا پولش را بدهند یا سر تمرین نمی‌رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی