دلایل عجیب ساپینتو برای فرار از ماجرای کنفرانس دردسرساز/ عذرخواهی سرمربی استقلال نیابتی می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در رای صادره از سوی کمیته انضباطی پیرامون سرمربی تیم استقلال آمده است؛ در صورت عذرخواهی به خاطر به کار بردن واژه حیوان در کنفرانس خبری دو جلسه از محرومیتش تعیلق خواهد شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ریکاردو ساپینتو را به خاطر کنفرانس خبری بعد از بازی با پیکان ۴ جلسه محروم و ۱۰ درصد جریمه نقدی کرد اما اعلام داشت در صورت عذرخواهی سرمربی تیم استقلال دو جلسه از محرومیتش تا پایان فصل تعلیق خواهد شد.

در حالی که بیژن طاهری و معاون حقوقی باشگاه استقلال خبر داده بودند که سرمربی تیم استقلال بابت این رفتار عذرخواهی کرد اما این اتفاق تا این لحظه رخ نداده است! 

از آنجایی که ریکاردو ساپینتو در بازی با ملوان و نساجی به طور حتم غیاب خواهد بود، فعلا ضرورتی به انجام این کار ندارد و سرمربی استقلال اعلام کرده به وقتش این کار را انجام خواهد داد. شاید هم روی ماتا در کنفرانس خبری بازی با ملوان به نیابت از ریکاردو ساپینتو این کار را انجام دهد.

سرمربی تیم استقلال به رای صادره از سوی کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض زده است و این پرونده بار دیگر از سوی رکن قضایی فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار می‌گیرد. نکته مهم دیگر اینکه باشگاه استقلال می‌گوید رسیدگی به این تخلف در حیطه وظایف کمیته اخلاق بوده است نه کمیته انضباطی و قرار است کمیته استیناف به این موضوع هم رسیدگی کند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • شیش ۶ IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    طرف به کل مربیان لیگ گفته حیوان با یه معذرت خواهی جریمه بی جریمه .ولی اگه کسی در کامنتش همین کلمه رو نقل قول کنه حذف میشه!😂😂😂به این میگن عدالت!عجب وضعی و عجب قوانینی.جرم و توهین مجازات نداره اما نقل جرم و توهین دیگران کلی قانون لازم الاجرا داره.😆😆😆اگه راهنمایی و رانندگی هم همین تبصره رو در جرایم بکار میبرد الان ملت تو صف معذرت خواهی بودن با خلافی صفر.
  • ساپینتو IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    برای حمایت از ساپینتو همه ی استقلالیهابانام ساپینتو پیام بدین 💙💙💙💙💫💫
    • علی تاجی اس اس آسيايي IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      عشقم ععشقمون عشق همه ما استقلالی‌ها ***اس اس آسيايي تاج کبیر تاج.............بوده وهست وخواهد بود وما اس آسیا پست سر ساپینتو سر مربی با عشقمون بوده وهستیم وخواهیم بود تمام
  • لُنگ سوراخ دار IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    جرم ساپینتو فقط استقلالی بودن و بس
  • سید مهدی IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    ساپینتو
  • رضا IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    کمیته انضباطی خصوصا آقای حسن زاده درباره استقلال خیلی سریع دست بکار میشه هنوز درباره بازی فولاد وتیم مورد علاقه آقای حسن‌زاده بری نشد وبقیه مربیان دیگر یادتونه گل‌محمدی در دربی به سینه داور زد محرومیت ۶ماه تا یکسال را ۴هفته کردند اونم با وفقه بسیار اما برای مربی استقلال سریع ۴هفته با جریمه مبلغ آنچنانی به این می‌گویند عدالت از نوع کمیته انضباطی حسن زاده وتیم
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      بالاخره رضا اسماعیل مهدی حسین محمد عادل بهروزی فرهاد کوه کن فرهنگ اعتدال کدوم
  • علی IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    فقط ساپنتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی