نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
محسن بنگر: بایرن مونیخ و رئال مادرید هم شکست می‌خورند، هواداران باید حمایت کنند/ گل‌محمدی خط قرمز پرسپولیسی‌هاست
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محسن بنگر کاپیتان سابق پرسپولیس می‌گوید: انتقادات از یحیی گل محمدی منصفانه نیست مضاف بر اینکه معتقدم در فوتبال دنیا، بایرن مونیخ و رئال مادرید هم می‌بازند.

این روزها انتقاداتی نسبت به عملکرد تیم پرسپولیس در لیگ برتر می‌شود. محسن بنگر کاپیتان سابق پرسپولیس اما معتقد است این پرسپولیس پتانسیل قهرمانی دارد و در این رابطه می‌گوید: متأسفانه همین که پرسپولیس یک بازی می‌بازد همه شروع به انتقاد می‌کنند. هر کسی شروع می‌کند علیه یحیی گل محمدی حرف می‌زند و این جالب نیست. یحیی گل محمدی یک مربی امتحان پس داده است که خط قرمز ما پرسپولیسی‌هاست.

او ادامه می‌دهد: یحیی گل محمدی به اعتقاد من در حال حاضر یکی از بهترین و شاید هم بهترین مربی ایرانی است. او در سال‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته است به عناوین قهرمانی برسد. بنابراین انتقادات از یحیی گل محمدی منصفانه نیست مضاف بر اینکه معتقدم در فوتبال دنیا، بایرن مونیخ و رئال مادرید هم می‌بازند. نه پرسپولیس و نه هیچ تیم دیگری مصون از شکست و باخت نیستند. در این شرایط هواداران و ما پیشکسوتان باید از تیم حمایت کنیم تا به قهرمانی برسد. نباید با یک شکست همه چیز را تمام شده فرض کنیم.

مدافع سال‌های نه چندان دور پرسپولیس ضمن اشاره به اشتباهات داوری علیه این تیم، یادآور می‌شود: متأسفانه مشکلات داوری هم مزید بر علت شده تا پرسپولیس به اندازه استحقاق خود امتیاز بگیرد. اگر داوری‌ها منصفانه بود الان پرسپولیس می‌توانست موفق تر باشد اما این مسائل در فوتبال وجود دارد. پرسپولیس نباید تمرکز خود را از دست بدهد و امیدوارم داوری‌ها در ادامه لیگ کم اشتباه تر باشد. البته انتخاب دکتر بیژن حیدری را به عنوان داور دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان در جام حذفی و در اصفهان را باید به فال نیک گرفت. او داور با تجربه‌ای است که کم اشتباه کرده و می‌تواند این دیدار  حساس را اداره کند.

سپاهان - پرسپولیس

محسن بنگر که سابقه بازی در سپاهان و پرسپولیس را در کارنامه دارد در خصوص دیدار حذفی دو تیم نیز خاطرنشان می‌کند: این یک فینال زودرس در جام حذفی است. به اعتقاد من پرسپولیس و سپاهان اصفهان بهترین تیم‌های لیگ برتر هستند که باید در فینال جام حذفی به هم می‌رسیدند و حالا حیف است یکی از دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از این رقابت‌ها کنار برود اما چاره‌ای نیست. جام حذفی تک بازی است و در این دیدار هر تیمی‌کم اشتباه تر و با تمرکز بیشتری داشته باشد می‌تواند به مرحله بعدی صعود کند.

مدافع سابق پرسپولیس ضمن اشاره به نقش دروازه بان و مدافعان در دیدار با سپاهان اصفهان، تأکید می‌کند: در فوتبال امروز دیگر فقط دروازه بان و مدافعان دفاع نمی‌کنند و دفاع تیمی‌حرف اول و آخر را می‌زند. با این وجود معتقدم گلرهای دو تیم و مدافعان در جام حذفی نقش مهمی‌بر عهده دارند. هر تیمی‌که گلر و دروازه بانش کم اشتباه تر ظاهر شود به طور قطع و یقین به دور بعدی صعود خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • مهران IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    خط قرمز هوادانند
  • علی IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    خط قرمز خخخخ چقدر پول گرفتی که از یحیی حمایت کنی؟؟؟ خط قرمز در فوتبال فقط هوادار های تیم هستن
  • عزیز IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    بله بایرن مونیخ و رئال مادرید هم شکست می خوردند ولی این تیم ها اینقدر ضعیف جلوی همه تیم ها ضعیف و شکننده ظاهر نمی شوند. فقط در مورد تاثیر سرمربی به یک نفر اشاره می کنم .اریک تن هاخ. شما منچستر قبل از تن هاخ را مقایسه کنید با منچستر بعد از حضور تن هاخ. منچستری که به هیچ تیمی دیگر نه نمی گفت با تدابیر تاکتیکی و توانمندی های فنی این آقا تبدیل به تیمی وحشتناک شده و همه تیم ها را یکی پس از دیگری و با بازی روان و مسلط شکست می دهد. خط قرمز هواداران پرسپولیسه نه گل محمدی . این حرف را هم تو دهن مردم نذار لطفا . حالا قضاوت توانمندی یحیی گل محمدی با هواداران
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
      جناب وقتی داوران محترم با خطاهای آشکار حریفان پرسپولیس کبیر را برنده میکنند و به رقبا امتیازات معیشتی میدهند از دست کسی کاری بر نمیاید آقا یحیی بنده ی خدا هم نمیتواند جلوی این فسادها را بگیرد تنها خدا پشت و پناه ما هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی