نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
مهدی تاج و حمید سجادی - تیم ملی فوتبال ایران
منبع: فوتبال۳۶۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گفته می شود یکی از دلایل تاخیر در اعلام نام سرمربی تیم ملی، چالش های جدید میان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان است.

مهدی تاج به جز بحث نایب‌رئیسی و انتخاب مدیر برای تیم امید، در موضوع سرمربی تیم ملی بزرگسالان هم با مسئولان وزارت ورزش‌وجوانان و البته جمعی از اعضای هیات‌رئیسه در چالش است. تاج با وجود آنکه مدعی شده بود که شاید باتوجه به شرایط اقتصادی و تحریمی، اننتخاب سرمربی داخلی بهتر باشد اما با این وجود بعد از جدایی کارلوس کی‌روش، رئیس فدراسیون فوتبال به‌دنبال انتخاب سرمربی خارجی بوده و گفته می‌شود که با گزینه موردنظر خود هم در آستانه توافق است.

تاج در شرایطی با سرمربی خارجی وارد مذاکره شده که حمید سجادی، وزیر ورزش‌وجوانان در مصاحبه‌های خود از انتخاب سرمربی داخلی حمایت کرده بود و گفته می‌شود دوگانه انتخاب سرمربی داخلی یا خارجی در فرآیند تعیین جانشین کارلوس کی‌روش موثر بوده است.

هر چند که رئیس فدراسیون فوتبال بر موضع خود در زمینه انتخاب سرمربی خارجی ایستاده اما فشارهای وارده باعث شده تا به مانند موضوع نایب‌رئیسی و انتخاب مدیر برای تیم امید، آینده نیمکت تیم ملی هم مبهم بماند و انتخاب گزینه نهایی با طی‌شدن فرآیندی فرسایشی انجام شود. با این‌حال به نظر می‌رسد که تا پایان اسفندماه، با وجود چالش‌های ایجاد شده میان رئیس فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش‌وجوانان، بلاتکلیفی‌های موجود به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: سرگیجه در فدراسیون؛ گزینه داخلی تاج به نیمکت تیم ملی نزدیک شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ن.ن IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    بیخیال مربی ایرانی بشید دیگه هروقت فوتبالمون مث ژاپن شد اونوقت به فکر مربی ایرانی بشید.مربی ایرانی هیچ چیزی ندارد بجز چند خروار ادعاااااا
  • محمد IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    نه تاج رییس خوبی است نه سجادی وزیر مطلوبی است.
  • جاوید IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    بنظر بنده حقیر هیچ کجای دنیا شما سراغ ندارین یک مدیر را که مثل جناب تاج تیشه به ریشه این فوتبال بزنه بعد همچنان در راس کار باشه کسی هم نتونه بهش بگه بالای چشمت ابرو بنظر منه حقیر قبل اینکه کارلوس کیروش برکنار میشد باید تاج را کنار میزدن الان همه دارن از ناکامی تیم فوتبال و از خوبی یا بدی نتایج با کیروش حرف میزنن و از انتخاب مربی جدید اما هیچ کس حرفی از سرچشمه این ناکامی ها حرفی نمیزنه یا به نفعش نیس که حرف بزنه دوستان گلم من میگم بهترین مربی جهان را هم بیاریم باز شک نکنید راه به جایی نمیبریم که آب از سرچشمه گل آلود هست شما نگاه کنید جناب تاج اومد با اون قرارداد مفتضحانه با ویلموتس تیشه به منابع مالی زد و عین یک قهرمان استعفا داد و رفت احدی هم نگفت بالای چشمت ابرو و باز با سلام صلوات برگشت و دوباره با آوردن کیروش ضربه دیگه زد و جالب اینکه هیچ کس هم بهش نگفت گل کدوم باغی یعنی آلیس در سرزمین عجایب بنظرم باید جلوی فوتبال ما لنگ بندازه سرزمین عجایب اینجاس واقعا
  • جاوید IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    بنده نظرم را دادم حالا اگه نشر بدین و حذفش نکنید
  • مسعود IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    تاج حیاکن،فوتبال رها کن
  • ایرانی IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    فوتبال حال حاضر ایران به هر سرمربی خارجی و داخلی، نهایت در آسیایی سوم یا چهارم هست.پس ارزش خرج زیاد پول برای مربی خارجی نداره و همان مربی ایرانی خوب با اختیارات تام و رفاه نسبی مناسب خوب است. در عوض سرمایه گذاری یک دوره آموزش مربیان باشگاه‌های ایران توسط فردی مثل آلکس فرگوسن یا .... برای روش تاکتیک پذیری در یک تیم در ایران بسیار بهتر و برای ارتقا فوتبال ایران مناسب‌تر خواهد بود. اگر مسی را نمی‌شود به ایران آورد، برای چند دوره مناسب آموزشی و ارتقا کیفی مربیان می‌توان با کمک مالی از باشگاهها و خود فدراسیون، اقدام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی