ستاره‌هایی که دور از انتظار ظاهر شدند/ راهکار گل محمدی چیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خط حمله پرسپولیس در این فصل اصلا عملکرد خوبی نداشته است.

یکی از مشکلاتی که پرسپولیسی ها در فصل گذشته داشتند، مربوط به خط حمله بود و به همین دلیل گل محمدی در تابستان به دنبال جذب یک مهاجم گلزن خارجی بود و در نهایت هم لوکادیا جذب شد.

لوکادیا کار خودش را کرد و در بازی هایی که به میدان رفت، موفق شد ۶ گل به ثمر رساند و تا هفته ها بهترین گلزن لیگ بود. با این حال رفتن لوکادیا و ضعف در ایجاد موقعیت باعث شد تا پرسپولیس به لحاظ گلزنی آمار به مراتب بدتری نسبت به فصل گذشته داشته باشد. موضوعی که نشان دهنده ضعف ستاره های هجومی این تیم است. تیم گل محمدی تا پایان هفته بیستم در این فصل تنها ۲۳ گل زدند و از این حیث ضعیف ترین آمار را در بین تیم های بالای جدول دارند.

این درحالی است که پرسپولیس در فصل گذشته و تا پایان هفتته بیستم موفق شده بود ۳۱ گل بزند که آماری به مراتب بهتر از این فصل است. حال باید دید یحیی چه فکری برای حل کردن این مشکل بزرگ در تیمش خواهد کرد و آیا تیم او می تواند آمار بد خود در گلزنی را بهبود ببخشد یا خیر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • علیرضا IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    یحیی پرسپوليس رو ویران کرد بدجور ویران محمد انصاری سیامک نعمتی رامین رضاییان مهدی شیری سعید آقایی احسان پهلوان سوش رفیعی مهدی عبدی....
    • هوادارفوتبال IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
      دوست عزیز یحیی پرسپولیس رانابود نکرد دراطراف یحیی آدمهایی روگذاشتن که این کاره نبودن ومشاوره ی غلط به ایشان میدهند به نظرمن البته باعرض پوزش از آقایحیی ایشان کادر قوی وریزبینی ندارن وبیشتر رفاقتی کادر ش روایشون انتخاب کرده ویکی دیگه از مشکلات تیم حضور آدمهای بی تعصب درکادر مدیریتی تیم هست که نام نمیبرم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی