چلسی
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گراهام پاتر پس از شکست ناگوار مقابل ساوتهمپتون، بدترین رکورد را در بین مربیان چلسی از آن خود کرده است.

بدترین رکورد مربیان چلسی در لیگ برتر متعلق به گراهام پاتر است. و از آنجایی که بازی‌های بسیار دشواری پیش روست کار برای او سخت‌تر هم خواهد شد.

آبی‌ها روز شنبه به طرز بدی مقابل ساوتهمپتون شکست خوردند؛ ششمین باخت پاتر در ۱۷ بازی. آنها فقط موفق به پیروزی در ۵ بازی شدند. و پاتر در ۱۴ بازی اخیر خود در لیگ فقط دو پیروزی کسب کرده است. این نتایج باعث می‌شود که او با درصد برد تاسف‌بار تنها ۲۹٫۴ درصد، کمتر از هر مربی دیگری در زمان حضور چلسی در لیگ برتر امتیاز گرفته باشد.

حتی افرادی مانند رافا بنیتس، لوئیس فیلیپه اسکولاری و آندره ویاش بوآش هم هنگامی که در راس قدرت چلسی بودند درصد برد بهتری را نسبت به پاتر ثبت کردند، و هر سه بلافاصله توسط رومن آبراموویچ اخراج شدند. پاتر همچنین خود را پشت سه‌گانه فجیع بریتانیایی چلسی یعنی دیوید وب، گلن هادل و ایان پورترفیلد می‌بیند.

رکورد فاجعه‌بار پاتر در چلسی/ با این‌همه ولخرجی از همه بدتر است!

حالا سرمربی سابق برایتون پس از هو شدن شدید توسط افراد حاضر در استمفوردبریج در روز شنبه، در موقعیت بسیار سختی قرار گرفته است.

پاتر در تلاش است تا تعادل مناسب را در یک تیم ۳۳ نفره پیدا کند. و هزینه‌های بالای ۳۲۶ میلیون پوندی تاد بولی در بازار ژانویه نشان می‌دهد که او فعلا جایی نمی‌رود. اما تا زمانی که نتایج بهبود یابد، ممکن است پاتر با تمسخرهای بیشتری از طرف حامیان خود مواجه شود.

او به هیچ وجه نباید در این آخر هفته دچار لغزش شود، زیرا چلسی به سراغ رقیب سرسختش تاتنهام می‌رود و باید برنده شود. شمال لندنی‌ها بی سر و صدا تحت هدایت آنتونیو کونته به کسب نتایج مشغول هستند و رویای حضور در بین چهار تیم برتر را زنده نگه داشته‌اند. و پاتر می‌داند که باید فرمول مناسبی پیدا کند تا طرفدارانش را سربلند کند.

اما بلافاصله پس از میزبانی چلسی از لیدز، یک چالش بزرگ دیگر هم وجود دارد. لستر و اورتون در لیگ برتر منتظر آنها هستند و هنوز بازی دور برگشت لیگ قهرمانان مقابل دورتموند هم باقی مانده، و چلسی به دنبال جبران شکست ۱-۰ خود در مرحله یک‌هشتم نهایی است.

این مطلب را هم بخوانید: ماجرای یک شایعه تکراری و دور از واقعیت/ مهدی طارمی – تاتنهام؛ خیلی خیلی دور!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی مقدم IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    چلسی رو دوسدارم ولی همچین ناراحت نیستم که با پاتر میبازن ،اینم یجورایی مثل نکونامه برا تیمای کوچیک خوبه،با برایتون با تاکتیک دفاعی ضد حمله زیادی باد گرفته بود ،جالبه هواداراش بعنوان جانشین ساوتگیت لایق میدینش ،کلا کار کردن با ستاره ها بنظر من ستاره میخاد مثل زیزو ، انجلوتی ،گواردیولا ...ادمایی که خودشون یروز حداقل بعنوان ستاره تو رختکن نشستن ،این افتخارش کاپیتانی تو برایتونه و موفقیت (البته مثل تیم بزرگا فقط ته نشین نبودن موفقیتش بود) تو تیم نوجوانان برایتون.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی