پاسخ عجیب تاج به سوال در خصوص تیم ملی/ فدراسیون عجله‌ای برای انتخاب سرمربی ندارد!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدارسیون فوتبال با تاکید بر اینکه در حال حاضر برای انتخاب سرمربی تیم ملی هیچ عجله‌ای نداریم گفت: در حال حاضر در پیک برگزاری بازی های لیگ هستیم و امکان تشکیل تیم ملی وجود ندارد.

مهدی تاج روز دوشنبه یکم اسفند در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست هیات فوتبال استان البرز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: به شخصه ارزیابی بسیار مثبتی ازگذشته آقای کیروش داشته و خواهم داشت،کیروش خدمات بسیار مثبتی برای فوتبال ایران انجام داد.

 تاج گفت: کیروش همانند بسیاری از مربیان دیگر دارای نقاط ضعف و قوت خاصی بود و زحمات این مربی فوتبال برکسی پوشیده نیست.

رئیس فدارسیون فوتبال در ادامه افزود: در حال حاضرکیروش به عنوان سرمربی قطر است و ما دیگر نمی‌توانیم وی را به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربی تیم ملی انتخاب کنیم .

تاج با بیان اینکه از قبل رقم پشینهادی قطر در دیداری که با آقای شیخ احمد داشتم را می‌دانستم؛ گفت: رقم پیشنهادی قطر برای دستمزد کیروش سه میلیون دلاربود که این رقم از عهده فدارسیون فوتبال ایران بر نمی آمد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر برای انتخاب سرمربی تیم ملی هیچ عجله‌ای نداریم گفت: در حال حاضر در پیک برگزاری بازی های لیگ هستیم و امکان تشکیل تیم ملی وجود ندارد. به هر دو گزینه ایرانی و خارجی فکر می‌کنیم و باید با تدبیر و حساسیت خاص گزینه سرمربی تیم ملی را انتخاب کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه امروزه فوتبال با هیچ پدیده‌ای در دنیا قابل مقایسه نیست و بسیاری از صفحات خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها با اخبار فوتبال پرمی‌شود اظهارکرد: اگر فوتبال نباشد بسیار از برنامه‌های تلویزیون نیست و مردم فقط تلویزیون را به خاطر فوتبال نگاه می‌کنند.

وی گفت: علت آن علاقه مردم برای فوتبال است، وقتی علاقه به فوتبال در جامعه زیاد می‌شود به تبع آن اختلاف نظر نیز زیاد خواهد شد.

وی گفت: باید بپذیریم که اخلاف نظر بخشی از فوتبال است و همه نباید موافق نظر من برای انتخاب سرمربی باشند.

وی گفت: مطمئن هستم هر تصمیمی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بگیرم  بدون شک عده‌ای از افراد موافق نخواهند بود.

رئیس فدارسیون فوتبال خاطر نشان کرد: باید بپذیریم بهترین شرایط را برای جامعه به ویژه فوتبال انتخاب کنیم و امیدوار باشیم بهترین نتیجه را با این سرمربی‌ها بگیریم .

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    می دانید چرا عجله ندارند ؟ برای اینکه منتظر اند لیگ تمام شود و یکی از این مربیان خارجی ارزان قیمت و دم دستی در لیگ را انتخاب کنند. در هر صورت آقای تاج برنامه مدون و قوی ای برای تیم ملی ندارد.
    • هوادارفوتبال IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
      این حرف نشان دهنده ی بیسوادی آقای تاج درقبال فوتبال است تیم ملی باید زودتر مربی خودرابشناسد تامربی بتواند بانگاه کردن به لیگ وشناخت از آمادگی بازیکنان تیم موردنظرش راوبازیکنان مورد قبولش را کدگذاری کند تاباشروع تمرینات بتواند وقت بیشتری برای برگزاری تمرینات وهماهنگی بین تیم داشته باشد آقای تاج همه چیز باقلدری درست نمیشود هرچند پشت شما گرمتراز آن چیزیست که ما فکر میکنیم اما روز جواب شماهم فرامیرسد وآنروز باتندروی هایی که امروز ازشمامیبینیم زیاددیرنیست
  • پدرام CA ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    پس لابد یک مربی میخواین که خودتون بهش لیست بدین! مگه بازیکنهای ملی پوش با قرعه انتخاب میشن که انتخاب مربی رو بزارید برای بعد از لیگ؟ هنوز هم کیروش کیروش میکنه و منتظره! البته حسابش درسته کیروش تو هیچ کشور عربی بیشتر از چند ماه دووم نیاورده. (عربستان امارات مصر)....
  • مرتضی مقدم IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    وااا بچه ها اتحاد و همدلی رو فراموش کردینا ...بیاین همه همدل باشیم بشرطی به دل من باشه البته ،هرچی من دوسدارم همه دوسداشته باشیم و کنار هم به چیزایی من دوسدارم برسیم ،حالا من برسم برا شمام عکسشو میزارم دیگ ، بزارین این لقمه چرب ما چربیش کم نشه ،مررررسی
  • رامین IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    بایدم عجله نداشته باشه نیست که تیم ملی زیادی آماده ست خیالش راحته.. اگه توجام ملت ها هم ما رومسخره عالم نکرد این آقا..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی