عکس| نادر عزت اللهی علیه استقلال/ صعود سخت آبی ها مقابل ملوان
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نبرد استقلال و ملوان در جام حذفی ،تکرار بازی این دو تیم در اواسط دهه ۷۰بود. نبردی که استقلال را به سختی به فینال جام حذفی رساند.

آبی های پایتخت روز گذشته در تک دیدار جام حذفی برابر ملوان موفق شدند این تیم را با دو گل در ورزشگاه آزادی از پیش رو بردارند وبه مرحله یک چهارم پایانی این رقابت ها صعود کنند. آنها که در پیشینه خود دراین جام با تیم پرافتخار ملوان بارها مسابقه دادند، بیست و هفت سال قبل ودر سال ۷۴ هم موفق شده بودند به سختی این تیم را از گردونه رقابتها خارج کنند.

در آن سال و در روز ۲ اسفند ماه بازی برگشت دو تیم در انزلی در حالی برگزار می شد که آبی ها بازی رفت را با یک گل به نفع خود به پایان برده بودند، بازی برگشت و در ورزشگاه تختی آن سالها با گل پورغلامی که روی ارسال ضربه خطا توسط نادر عزت الهی پدر سعید عزت الهی ملی پوش این روزهای ایران صورت گرفت با یک گل به نفع ملوان به وقت های اضافه رفت. وقت های اضافه ای که یار ملوان نبود و استقلال با گل صادق ورمزیار از روی پنالتی مجوز بازی فینال برابر برق شیراز پیروز شده برابر آرارات را کسب کرد.

بازی فینال دو تیم به دلیل زیر کشت رفتن ورزشگاه آزادی با تاخیر ۴ ماه و در تیر ماه برگزار شد و استقلال موفق شد در شیراز با نتیجه سه بر یک  و در تهران با دو گل قلعه نویی با نتیجه دو بر صفر و در مجموع با نتیجه قاطعانه پنج  بر یک  برق شیراز را شکست دهد و قهرمان جام حذفی شود.

عکس| نادر عزت اللهی علیه استقلال/ صعود سخت آبی ها مقابل ملوان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی