ماموریت غیرممکن پرسپولیس و دو تیم صنعتی/ فقط معجزه یحیی را به فرهاد می‌رساند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس و دو تیم دیگر کار سختی برای شکستن رکورد تاریخی استقلال خواهند داشت.

استقلال فصل گذشته بعد از سال‌ها قهرمان شد. قهرمانی تاریخی آبی‌ها درحالی رقم خورد که این تیم هیچ باختی در سال گذشته نداشت و فوق العاده کار کرد. یکی از نکات قوت تیم فرهاد مجیدی کم گل خوردن و عملکرد عالی خط دفاعی این تیم بود. استقلال در طول فصل فقط ۱۰ گل خورد که در فوتبال ایران یک رکورد محسوب می‌شود.

با توجه به نتایج نیم فصل اول لیگ جاری پیشبینی می‌شد رکورد تاریخی استقلال در پایان فصل شکسته خواهد شد ولی آن طور که مشخص است، این موضوع دست نیافتنی خواهد بود. مس رفسنجان در کل نیم فصل نخست فقط ۴ گل دریافت کرد ولی این تیم با شروع بازی‌ها در نیم فصل دوم و تا قبل از شروع هفته بیست و یکم ، ۵ گل دیگر دریافت کرد.

پرسپولیس که خودش قبل از استقلال رکورددار این عنوان بود، در نیم فصل اول ۶ گل دریافت کرد ولی عملکرد نه چندان خوب این تیم در نیم فصل دوم و دریافت ۳ گل دیگر باعث شد تا قرمزها شانس کمی برای شکستن رکورد رقیب دیرینه داشته باشند.

آلومینیوم با مهدی رحمتی هم دیگر تیمی بود که عملکرد دفاعی خوبی داشت ولی این تیم هم تا پایان هفته بیستم ۹ گل خورده دارد و بعید است بتواند تا پایان لیگ رکوردی بهتر از استقلال سال گذشته ثبت کند.

این ۳ تیم در فاصله ۱۰ هفته تا پایان لیگ ماموریت غیرممکنی در پیش دارند و کارشان برای رسیدن به رکورد تاریخی آبی‌ها بسیار سخت خواهد بود. در واقع تنها یک معجزه می‌تواند باعث شود تا پرسپولیس و دو تیم صنعتی مس رفسنجان و آلومینیوم اراک فقط تا پایان فصل یک گل بخورند و رکوردی مشابه با استقلال فرهاد مجیدی ثبت کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • دادا IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    باسلام دوستان میتوانم علت تعداد زیاد خبرهابد ومایوس کننده شما را درموردپرسپولیس درآستانه بازی سپاهان سوال کنم یا شما هم جزئ از همان تشکیلات هماهنگ برای قهرمانی تیم خاص انجام وظیفه می‌نمایید چرا مطالب تان گویای این حقیقت است متاسفانه
  • آرش بختیاری IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    اولاً که دیگه یه بچه هم فهمیده که ابر باد مه خورشید فلک و فدراسیون و داورها و زمین زمان همه دست به دست هم دادن تا استقلال مجیدی بعد ده سال یه جام ببره خونه حالا شما هی متلک بارش کنین ولش کنین ،دوما مگه دوارها میذاشتن مهاجم های تیمها به دروازه استقلال نزدیک بشن و گل بزنن ،دیگه مدافع های استقلال میدونستن اگه پای مهاجم حریف بشکنن داور خطای مهاجم میگیره و شاید هم دروازه تیم مقابل نشون بده برا پنالتی ،دوما چیشده حالا زمین زمان همه دست به دست هم دادین تا دوباره پرسپولیس نذارین قهرمانی بشه و تیم خاص خودتون قهرمان کنین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی