نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
عجیب‌ترین کامبک کهکشانی‌ها در آنفیلد/ شکست تاریخی لیورپول در مرسی‌ساید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیورپول در دیداری از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال‌مادرید با نتیجه عجیب ۵-۲ شکست خورد.

در یکی از نبردهای بزرگ مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آنفیلد، لیورپول به مصاف رئال‌مادرید رفت و با نتیجه ۵-۲ شکست خورد.

تنها ۴ دقیقه از این بازی گذشته بود که ارسال محمد صلاح را داروین نونیس با ضربه پشت پای تماشایی وارد دروازه رئال کرد. دقیقه ۱۴ هم نوبت به محمد صلاح رسید تا از اشتباه مرگبار تیبو کورتوا استفاده کند و با ضربه بیرون‌پای چپ گل دوم را برای میزبان به ثمر برساند. دقیقه ۲۱ نوبت به هنرنمایی وینیسیوس جونیور رسید. ستاره برزیلی با شوت دیدنی پای راست گوشه دروازه آلیسون بکر را نشانه گرفت و فاصله را کمتر کرد. دقیقه ۳۶ اشتباه کورتوا را آلیسون بکر تکرار کرد! او پاسش را اشتباهی به وینیسیوس جونیور کوبید تا گل تساوی به ثمر برسد.

شادی گل وینیسیوس جونیور در دیدار لیورپول و رئال‌مادرید

دقیقه ۴۷ بازگشت رئال کامل شد. ارسال لوکا مودریچ را ادر میلیتائو با ضربه سر به قعر دروازه آلیسون فرستاد. دقیقه ۵۵ هم نوبت به کریم بنزما رسید تا از اشتباه مدافعان لیورپول استفاده کند و ضربه‌اش با برخورد به پای جو گومز وارد دروازه شود. در دقیقه ۶۷ هم در ضدحمله‌ای سریع کریم بنزما دفاع لیورپول را غافلگیر کرد و همه را به هم ریخت تا گل پنجم هم توسط او به ثمر برسد.

با وجود چند تعویض، یورگن کلوپ نتوانست تیمش را به این بازی برگرداند و شکست سنگین آن‌ها را به حذف بسیار نزدیک کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی