نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
محمدحسین کنعانی‌زادگان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمدحسین کنعانی‌زادگان به فوتبالیست دست‌فروش تیم استقلال ملاثانی ۵۰ میلیون کمک کرد، در حالی که خودش هم زمانی در خیابان بستنی می‌فروخت.

طی روزهای گذشته تصویری از امین مروانی فوتبالیست تیم استقلال ملاثانی در حین دست‌فروشی منتشر شد تا توجه اهالی فوتبال به او جلب شود. عکس‌های امین به سرعت در فضای مجازی دست به دست چرخید.

پس از آن محمدحسین کنعانی‌زادگان بازیکن تیم ملی و باشگاه الاهلی قطر است. محمدحسین که خودش هم خوزستانی است و از قضا با سختی به این درجه از موفقیت رسیده، با دیدن تصاویر دست‌فروشی امین حسابی احساساتی شد و بلافاصله از طریق دوستانش با او تماس گرفت و مبلغ ۵۰ میلیون تومان هم به او هدیه داد.

کنعانی زادگان در خصوص این اقدام انسان دوستانه‌اش به خبرورزشی گفت: «دوست ندارم خیلی در این خصوص حرف بزنم. هرکاری کردم دلی بود. دوست داشتم هر کاری از دستم برمی‌آید، برای امین انجام دهم. او با استعداد است و می‌تواند فوتبالیست موفقی شود. خودم با سختی فوتبالیست شدم و کاملا او را درک می‌کنم. دلم می‌خواهد امین به آرزویش برسد و من هم اگر کاری از دستم برمی‌آید، با کمال میل انجام می‌دهم.»

نکته‌ای که در صحبت‌های محمد حسین وجود داشت، این بود که خودش هم مثل خیلی دیگر از فوتبالیست‌ها با سختی به مدارج بالا رسیدند و نامی برای خودشان دست و پا کردند. خود کنعانی زادگان زمانی که تازه به پرسپولیس آمده بود و هنوز کسی او را نمی‌شناخت، در یک بستنی فروشی کار می‌کرد تا بتواند امورات خودش را بگذراند.

مدافع تیم ملی که یکی از لژیونرهای فوتبال ایران به حساب می‌آید، در مورد کار کردنش در بستنی فروشی اینطور توضیح داد: «من ۱۸ یا ۱۹ سال داشتم که پرسپولیس آمدم. به هرحال من از شهرستان به تهران آمده بودم و پولی هم نداشتم. باشگاه هم که پول زیادی به من نمی‌داد و قراردادم خیلی پایین بود. به همین خاطر مجبور بودم به صورت پاره وقت و زمان‌هایی که تمرین نداشتم، کار کنم. یک بستنی فروشی در نزدیکی محل سکونتم وجود داشت که من آنجا کار می‌کردم و بستنی می‌فروختم. یادم نمی‌رود که خدابیامرز هادی نوروزی خیلی از روزها دنبالم می‌آمد و با هم سر تمرین می‌رفتیم. حتی هادی و یکی دیگر از بچه‌های با تجربه تیم، غذایی که باشگاه به اعضای تیم می‌داد را به من می‌دادند و از سهم خودشان می‌گذشتند. با این حال باید کار می‌کردم تا بتوانم یک درآمد حداقلی داشته باشم.»

درست است که کنعانی زادگان حالا یکی از بازیکنان تیم ملی است و در فوتبال قطر حضور دارد و خوب پول می گیرد. با این حال او هم مثل خیلی‌ها از پایین ترین سطح به اینجا رسید و زحمات فراوانی را متحمل شد. از همین رو خیلی خوب شرایط فوتبالیست دست‌فروش تیم استقلال ملاثانی را درک می‌کند و به همین دلیل هم به امین مروانی کمک کرده است.

در همین رابطه: اقدام ستودنی کنعانی‌زادگان و تماس با امین مروانی/ هر کاری کردم دلی بود؛ دوست دارم به آرزویش برسد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • من IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    دمت گرم درد و بلات بخوره سر کی روش
  • حسین IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    انقد این مدت خبر از کنعانی زادگان کار کردید که فک کنم به جای خبر ورزشی باید خبرکنعانی صداتون کنیم. کنعانی به خوی کمک کرد، کنعانی به این کمک کرد کنعانی به اون کمک کرد. کنعانی ..... باشه بابا کنعانی بچه ی خوب و پاک و آقایی
  • قیطور IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    با مرام
  • # مکتب هوچیگری IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    تا دیدن کنعانی دوباره داره آبروریزی میکنه درست بعداز پستی که علیه کیروش گذاشته بود و کمیته اخلاق فرا خوانده بودش سریع وارد عمل شدن و حسین اتوبوسی رو تبدیل به چهره ای خیر و ............... نه به اون اعتراضها و شلوغ بازیهاتون که درمورد مدارس فوتبال مسائل ضد اخلاقی کردین نه به این ماله کشی ها فقط لطفا لطفا برای آخرو عاقبت خودتون ( نه دیگران ) عوامفریبی و ظاهرسازی رو قطع کنید برای همیشه
    • ت IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      زیاد فشار نخور برا پوستت مضره
  • مهدی نکا IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    سلام اصل کار درست حاشیه کار نداشته نباشید نفس کار عالی بوده امیدوارم اونهایی که دارن کمک کنند به ندارها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی