ترکیب احتمالی پرسپولیس در فینال زودرس جام حذفی/ تغییرات مهم یحیی در فاز هجومی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم پرسپولیس در هفته‌های اخیر شرایط چندان خوبی نداشته و غیبت سعید صادقی و شیخ دیاباته که ظاهرا دچار مصدومیت عجیبی شده کار برای یحیی گل‌محمدی در اصفهان سخت‌تر هم خواهد شد.

، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان امروز در ادامه رقابت‌های جام حذفی از مرحله یک هشتم نهایی در ورزشگاه نقش جهان مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

دو تیم که در مسابقات لیگ برتر رقابت شانه به شانه‌ای دارند امروز در حالی مقابل هم قرار می‌گیرند که می‌توان گفت شاهد یک فینال زودرس بین دو تیم قدرتمند لیگ در جام حذفی هستیم و البته با این تفاوت که باخت در این مسابقه به منزله از دست یک جام است.

تیم پرسپولیس در هفته‌های اخیر شرایط چندان خوبی نداشته و غیبت سعید صادقی و شیخ دیاباته که ظاهرا دچار مصدومیت عجیبی شده کار برای یحیی گل‌محمدی در اصفهان سخت‌تر هم خواهد شد.

در طرف مقابل سپاهانی‌ها برخلاف سرخ‌ها در شرایط فوق‌العاده آرمانی به سر می‌برند و با هدایت مورایس به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر تبدیل شده‌اند بنابراین بنظر می‌رسد امروز بازی سختی در انتظار دو تیم باشد.

اما کادر فنی پرسپولیس برای این دیدار به احتمال فراوان از نفرات زیر استفاده خواهد کرد:

علیرضا بیرانوند در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد و بدون شک یکی از مهره‌های تاثیرگذار این بازی خواهد بود ضمن اینکه احمد گوهری روی نیمکت حضور خواهد داشت تا در زمان احتیاج وارد زمین شود.

گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلیگنجی مثل اکثر بازی‌های فصل در این دیدار هم زوج میانی قلب دفاع پرسپولیس خواهند بود.

دانیال اسماعیلی‌فر مهره ثابت گل‌محمدی در دفاع راست توپ خواهد زد اما ممکن است یحیی گل‌محمدی در پست دفاع چپ دست به تغییراتی بزند، جایی که در چند هفته اخیر به نوعی پاشنه‌آشیل پرسپولیس شده و حتی حضور وحید امیری هم در این پست چندان رضایت‌بخش نبوده است به همین خاطر شاید گل‌محمدی علی نعمتی را دوباره پس از چند هفته نیمکت‌نشینی به ترکیب اصلی برگرداند.

سینا اسد بیگی و میلاد سرلک مهره‌های ثابت گل‌محمدی در پست هافبک دفاعی هستند و وحید امیری و محمد عمری بال‌های هجومی سرخ‌ها را تشکیل می‌دهند البته باید دید که گل‌محمدی مهدی ترابی را مثل بازی هفته گذشته سرخ‌ها به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می‌فرستد و یا این بازیکن بصورت ثابت بجای وحید امیری یا محمد عمری بازی خواهد کرد که البته همه چیز منوط به سیستم یحیی گل‌محمدی در این دیدار است.

اگر سرمربی پرسپولیس تصمیم به حضور یک مهاجم در این بازی داشته باشد می‌توان ترابی را از ابتدا در ترکیب دید اما اگر بنای گل‌محمدی استفاده همزمان از دو مهاجم باشد چاره‌ای جز نیمکت‌نشینی احتمالی ترابی نیست که در اینصورت عیسی آل‌کثیر و لئاندرو پریرا زوج خط حمله پرسپولیس را تشکیل خواهند داد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

 علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلیگنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، وحید امیری، محمد عمری(مهدی ترابی)، عیسی آل‌کثیر و لئاندرو پریرا.       

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • الرا IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    کجای ورزش ما درسته که مصاحبه ها غلطه تازه مصاحبه های انجام شده چه نکته خوبی برای فوتبال داشت که آقای گل محمدی نیامده خبرنگاران باید ریشه یابی کنند
  • صمید نیاکانی IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    شیخ ازهمه ی مهاجمان پرسپولیس بهتره
  • امیر IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    بنظرم سروش رفیعی تواین بازی بهتراز سرلک جواب میده وترابی روازابتدا بازی بده،،، نام پرسپولیس اونقدربزرگ هست ک حریفانش شب قبلش خواب نداشتنتند،،،

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی