نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
برنامه ویژه دستیار مورینیو برای پرسپولیس/ ۱۱ مرد سپاهان برای ال‌کلاسیکو و چند ابهام
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مصدومیت مانوئل فرناندز و همینطور حضور سیاوش یزدانی دو ابهامی هستند که مورایس و دستیارانش برای انتخاب ترکیب اصلی به آن فکر کرده‌اند.

سپاهان پس از جام جهانی اگرچه شروع خوبی نداشت و در سه مسابقه ابتدایی یک شکست، یک تساوی و یک پیروزی را تجربه کرد، اما مورایس و شاگردانش توانستند پس از این سه دیدار به شرایط ایده‌آل برسند و حالا آنها در هشت مسابقه قبلی از جمله لیگ، جام حذفی و بازی دوستانه برابر زنیت ۸ پیروزی متوالی را تجربه کرده‌اند.
در این روند اگرچه مورایس و دستیارانش گاهی با تصمیمات فنی و گاهی به دلیل محرومیت و مصدومیت بازیکنان مجبور به تغییر در ترکیب یازده بازیکن اصلی خود شدند، اما حالا در آستانه دیدار برابر پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پیش بینی ترکیب سپاهان را می‌توان به شرح زیر انجام داد.

دروازه؛ پیام نیازمند
مثل همیشه پیام نیازمند که می‌تواند نقش مهمی در مسابقه داشته باشد از ابتدایی برای طلایی‌پوشان اصفهانی بازی خواهد کرد.

خط دفاعی چهار نفره؛ سیاوش باز هم در اتاق انتظار 
با وجود جذب سیاوش یزدانی ژوزه مورایس در دربی اصفهان از زوج نیلسون و دانشگر استفاده کرد و در سمت چپ و راست هم به ترتیب میلاد زکی‌پور و رامین رضائیان بازی کردند. با این وجود و با توجه به پیشینه تصمیمات مورایس به هیچ وجه بعید نیست که مقابل پرسپولیس به یکباره یزدانی جانشین نیلسون جونیور شود.

خط میانی؛ مثلثی با ابهام در یک راس 
مصدومیت مانوئل فرناندز در مصاف با فولاد خوزستان سبب شد تا کاتاتو چند دقیقه در پست هافبک تهاجمی بازی کند و در ادامه نورافکن به این پست بازگشت. انتخاب بازیکن در این پست یکی از ابهامات ترکیب سپاهان است. اگر انتخاب مسعود ریگی به عنوان تک هافبک دفاعی تیم و همینطور محمد کریمی به عنوان یکی از بازوهای این بازیکن را حتمی بدانیم، نورافکن، جلال علی‌‎محمدی و یاسین سلمانی دیگر گزینه‌های کادر فنی سپاهان برای ضلع سوم مثلث میانی هستند.

خط حمله؛ تحت تاثیر ابهام خط میانی 
فرشاد احمدزاده، امید نورافکن و شهریار مغانلو سه بازیکن هجومی طلایی پوشان در بازی‌های اخیر بوده‌اند. این سه به احتمال فراوان بار دیگر وظیفه سنگین گلزنی اینبار مقابل یکی از بهترین تیم‌‍های لیگ که گل زدن به آنها کار ساده‌ای نیست را برعهده دارند. تنها ابهام در این منطقه نورافکن است که شاید به پست هافبک میانی برده شود تا علی‌نژاد، کامسوبا یا کاتاتو در پست وینگر چپ بازی کنند.

با این وصف ترکیب احتمالی سپاهان را می‌توان به شرح زیر معرفی کرد: 
پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضائیان، مسعود ریگی، محمد کریمی، جلال علی‌محمدی، فرشاد احمدزاده، امید نورافکن، شهریار مغانلو.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی