چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
۸ |
۰
وعده ساپینتو درباره جذب بمب نقل‌وانتقالات عملی شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حضور یک بازیکن جدید در ترکیب استقلال، این موضوع به طور کامل فراموش شده است و آنطور که از شواهد امر پیداست آبی ها با همین نفرات لیگ برتر و جام حذفی را به پایان خواهند برد.

در تعطیلات زمستانی بحث حضور یک بازیکن جدید در ترکیب استقلال خیلی داغ بود و رزومه بازیکنان خارجی متعددی مورد بررسی قرار گرفت و از سویی ریکاردو ساپینتو دوست داشت، ریکاردو آلوز تراکتور را به ترکیب تیم اضافه کند و گویی شخصا هم صحبت هایی برای حضور وی در تیم تراکتور انجام داد. همان طور که در ابتدای فصل هم برای جذب محمد محبی شخصا وارد عمل شده بود.

شکست در برابر سپاهان بعد از شکست در برابر تراکتور ضرورت حضور یک بازیکن جدید در ترکیب تیم را بیشتر کرده بود و فسخ قرارداد سیاوش یزدانی از سوی باشگاه استقلال این فرصت را برای آبی ها مهیا ساخت که نسبت به جذب یک بازیکن خارجی اقدام کنند. در کش و قوس روزهایی که استقلال و ریکاردو ساپینتو در تلاش برای جذب یک بازیکن خارجی بودند، همه مهره های تهاجمی استقلال خوب کار کردند. از روزبه چشمی که در جلوی خط دفاعی به میدان می رفت تا امیر ارسلان مطهری که در نوک خط حمله بازی می کرد تا جایی که ریکاردو ساپینتو برای جذب بازیکن خارجی دچار تردید شد. حتی بلیت هم برای بازیکن خارجی تهیه شد تا به تهران سفر کند اما در آخرین لحظه سرمربی تیم استقلال برای جذب بازیکن جدید دچار تردید شد و از علی فتح الله زاده خواست دست نگه دارد!

او خطاب به مدیر عامل باشگاه گفت؛ همه در خط هافبک و حمله خوب کار می کنند و اگر یک بازیکن جدید به ترکیب اضافه کنم باید یکی از این ها را کنار بگذارم و این رفتار درستی از سوی من نیست. حق با ریکاردو ساپینتو بود. استقلال بعد از شکست در برابر سپاهان در ۵ مسابقه از لیگ برتر و جام حذفی حریفانش را شکست داده است. آنهم نه با برتری های خفیف. بلکه با نتایج خوب بطوریکه معدل گل زده آبی ها در این بازی ها بالاتر از دو گل است. ریکاردو ساپینتو در یکی از تمرینات خطاب به آبی پوشان گفته بود؛ اگر با همین روند بازی کنید، نیاز به حضور بازیکن جدید نیست و با شما ادامه می دهم. او وعده خود را عملی کرد. جالب اینکه ریکاردو ساپینتو در پنجره زمستانی هم هیچ بازیکنی را در لیست فروش قرار نداد. او سیاوش یزدانی را به خاطر اینکه اعتمادش را به وی از دست داده بود، کنار گذاشت و زمانی که آمانوف اعلام کرد، می خواهد در استقلال بماند و به رقابت ادامه دهد از ماندنش استقبال کرد. هر چند در ادامه مسیر به یکباره اردوی تیم را ترک و راهی تیم نسف قارشی شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • اسماعیل شرفی IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    همینطور وبدون غرور بازی کنند قهرمان میشن
  • سخاوت حسن زاده اصل IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    استقلال قهرمان لیگ وجام حذفی خواهد شد
  • محمد IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    اگر پول استرماچونی مدیروقت میداد الان دردلارگران باید پرداخت کنندوهم پول را گرفت هم نمانده هم این کارش پول بیت المال راحرام می کنند
  • محمد رضا دستجردی IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    سلام آسمان آبی آرامش به استقلال بیاورید من عاشق استقلال هستم ۵۰سال قلبم استقلال در هر حال
  • امین IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    واسه نایب قهرمانی یا سومی، چه کارها که نمیکنند😉😁😁😁😁

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی