نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ویکتور اوسیمن
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران منچستریونایتد پس از گل اخیر ویکتور اوسیمن برای ناپولی از باشگاه درخواست کرده‌اند که او را به خدمت بگیرد.

ویکتور اوسیمن در فرم فوق‌العاده‌ای قرار دارد و به روند گلزنی خود برای تیم ایتالیایی مقابل آینتراخت فرانکفورت در لیگ قهرمانان اروپا ادامه داد.

اوسیمن در نیمه اول دروازه را باز کرد و ناپولی در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی فرانکفورت ۱۰ نفره را ۲-۰ شکست داد و کولو موانی، دیگر هدف نقل و انتقالات یونایتد، کارت قرمز دریافت کرد. و هواداران یونایتد بعد از بازی فقط به یک مرد چشم داشتند: اوسیمن.

او با ۱۸ گل در ۱۹ بازی لیگ، ناپولی را به صدر جدول سری آ رساند، در حالی که دو گل در اروپا نیز دارد. شیاطین سرخ مشتاق جذب او هستند، اما ممکن است ناپولی درخواست رکورد فروش ۱۱۵ میلیون پوند داشته باشد. اما بسیاری از هواداران یونایتد بر این باورند که اوسیمن ارزش هر پنی که برایش خرج شود را دارد، بنابراین از باشگاه خواستند تا برای به خدمت گرفتن او تمام تلاش خود را انجام دهد.

پس از گلزنی این بازیکن نیجریه‌ای مقابل فرانکفورت، یکی از هواداران نوشت: «منچستریونایتد باید اوسیمن را به خدمت بگیرد، او باورنکردنی است.» دیگری افزود: «اوسیمن بارها ثابت کرده که چرا باید او را بخریم.» نفر سوم گفت: «اوسیمن گل می‌زند. مهاجم ترسناکی است. منچستریونایتد به تو نیاز دارد.» و دیگری اضافه کرد: «یونایتد باید هر کاری لازم است برای بدست آوردن اوسیمن در تابستان انجام دهد.»

اعتقاد بر این است که اوسیمن یک بند آزادسازی ۱۰۷ میلیون پوندی در قرارداد خود دارد و یونایتد می‌تواند در صورت شکست در جذب هری کین، آن را فعال کند.

این مطلب را هم بخوانید: ویکتور اوسیمن فروشی نیست!/ بازیکن نقاب‌داری که بیشتر از رونالدو پرید و مثل دروگبا بازی می‌کند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حجت IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    این ویکتور اوسیمن واقعا بازیکن خوبی هست باید منچستر بخره تا دوباره برگرده لیگ قهرمانان اروپا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی