نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پرده برداری از شادی گل نمادین مارکوس رشفورد/ او از خودش لذت می‌برد!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ریو فردیناند معنای شادی پس از گل مارکوس رشفورد ستاره این روزهای منچستریونایتد را فاش کرد: ذهنیت.

مارکوس رشفورد، مهاجم سرخ‌پوش منچستریونایتد، در تمامی رقابت‌ها ۲۴ گل به ثمر رسانده است و از جام جهانی به بعد با هربار گلزنی به سرش اشاره می‌کند. ریو فردیناند روز دوشنبه از زمین تمرینی کارینگتون بازدید کرد و به ریشه‌های این حرکت خاص رشفورد پی برد.

فردیناند گفت: «به ذهنیت اشاره می‌کند. زیبا و ساده. اما این حرکت جهانی شده است. اکنون همه در سراسر جهان این کار را انجام می‌دهند. همه بچه‌های جوان که گل می‌زنند. این تاثیری است که رشفورد داشته است. دیدن مارکوس که فقط لبخند می‌زند، من این را بارها گفته‌ام، فقط دیدن لبخندش حس خوبی ایجاد می‌کند. حال و هوای متفاوتی در او وجود دارد و از خودش لذت می‌برد. گفتگوی زیبایی با هم داشتیم و حس خوبی در من ایجاد شد.»

فردیناند همچنین از اریک تن‌هاخ برای گرفتن اولین جام قهرمانی خود در منچستریونایتد حمایت کرد. او اضافه کرد: «این می‌تواند یک هفته تعیین‌کننده برای کل فصل باشد. من فکر می‌کنم یونایتد از سد بارسا (در پلی‌آف لیگ اروپا) و نیوکاسل (در فینال جام اتحادیه انگلیس) خواهد گذشت. همه در کارینگتون و اولدترافورد مشتاق رسیدن به قهرمانی هستند و تن‌هاخ می‌تواند این خواسته را عملی کند.»

این مطلب را هم بخوانید: شادی پس از گل مارکوس رشفورد جهانی شد/ معنی این شادی گل چیست؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی