نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
۰ |
۰
آرمان ذخیره آرمانی استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرمان رمضانی مهاجم نیمکت نشین استقلال آمار بسیار خوبی از لحاظ گلزنی به ثبت رسانده است.

مهاجم آبی پوشان که در چند فصل اخیر یک نیمکت نشین تمام عیار است هرگاه از سوی کادر فنی به میدان رفته مثمر ثمر واقع شده و توانسته است برای آبی پوشان گلزنی کند. جالب است بدانید رمضانی  چهار گل برای استقلال به ثمر رسانده که سه گل او بسیار حیاتی بود.

آرمان رمضانی در لیگ بیستم و در بازی برگشت مقابل صنعت نفت آبادان در  حالیکه می رفت بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد، رمضانی بعد از ۱۳ دقیقه از ورودش به زمین توانست دروازه برزیل ایران را باز کند.

در فصل بیست و یکم مقابل شهر خودرو رمضانی باز هم به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت  و در حالی که بازی گره خورده بود، توانست بعد از ۱۲ دقیقه از ورودش به زمین، دروازه حریف مشهدی را باز کند و استقلال سه امتیاز ارزشمند را کسب کند.

در رقابت های جام حذفی و در بازی مقابل نود ارومیه، استقلال از حریف عقب بود و آرمان  بعد از ۲۰ دقیقه ورود به زمین طلسم دروازه حریف سرسخت  را باز کرد تا کار به تساوی و سپس ضربات پنالتی کشیده شود. در آن بازی استقلال در ضربات پنالتی به مرحله بعد صعود کرد.

جالب است بدانید امسال نیز استقلال مقابل ملوان در جام حذفی در حالی که  آبی پوشان با یک  گل از حریف پیش بود، این مهاجم نیمکت نشین به میدان رفت و توانست دروازه ملوان را با یک ضربه سر باز کند.

اگر به دقایق ورود آرمان رمضانی به زمین مشاهده کنیم، متوجه می شویم او کمتر از ۲۰ دقیقه به میدان رفته است ولی توانسته برای تیمش گلزنی کند و این نشان می‌دهد که رمضانی یک ذخیره آرمانی یا طلایی برای استقلال است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی