نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پرسپولیس ثابت کرد صدرنشین لیگ موقتی است/ مطمئنم گلزن تیم یحیی باز هم نیمکت نشین می‌شود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس گفت: خوشحالیم که پرسپولیس توانست صدرنشین لیگ برتر را در خانه‌اش با ۴ گل شکست بدهد اما چرا این بازی در هفته‌های قبل ارائه نشد؟

رحیم یوسفی، پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره عملکرد پرسپولیس در دیدار مقابل سپاهان اظهار داشت: باعث تاسف است! تیمی با این توانایی و نفرات یک هفته به آن شکل مقابل هوادار می‌بازد و بعد می‌رود صدرنشین لیگ را در خانه‌اش چهارتایی می‌کند.

وی ادامه داد: عجیب است این پرسپولیس که می‌تواند سپاهان با این همه مهره و نظم تیمی در زمین خودش به این شکل جلوی تماشاگران شکست بدهد یک هفته در حد زمین خاکی است و یک بازی مثل بایرن مونیخ می‌شود!

کارشناس فوتبال کشورمان افزود: اینقدر بالا و پایین شدن هوادار پرسپولیس را نگران می‌کند و پیشکسوت را به فکر فرو می‌برد که مبادا این بالا و پایین شدن‌ها در نهایت خدشه‌ای در مسیر قهرمانی پرسپولیس بوجود بیاورد. وگرنه اگر پرسپولیس همیشه به همین شکل با اقتدار بازی کند هیچ کس نمی‌تواند مقابلش دوام بیاورد.

پرسپولیس ثابت کرد صدرنشین لیگ موقتی است/ مطمئنم گلزن تیم یحیی باز هم نیمکت نشین می شود

یوسفی درباره شکل بازی پرسپولیس در زمین سپاهان خاطرنشان کرد: امروز تیم گردن‌کلفت بازی می کرد. ما در زمین حریف بودیم و بیشتر بازی را در زمین آنها نگه می‌داشتیم. بیرانوند خیلی تحت فشار قرار نگرفت. این به خاطر پرس قوی بچه‌های پرسپولیس بود و نمی گذاشتند سپاهانی‌ها خیلی صاحب توپ شوند.

وی تاکید کرد: این مدل بازی کردن جلوی سپاهانی که در لیگ برتر صدرنشین است بیشتر شبیه رو کم کنی بود. پرسپولیس با این برد روی سپاهان را کم کرد و به آنها هشدار داد که در لیگ برتر صدرنشین موقتی هستند نه دائمی! اما به شرط اینکه پرسپولیس در لیگ هم به همین شکل بازی کند.

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره عملکرد وحید امیری و پاس در عرضش برای سیامک نعمتی گفت: چیزی که از وحید امیری انتظار داریم همین است. وظیفه وحید امیری پاس گل دادن است. بازیکنی که میلیاردها تومان پول می‌گیرد باید از این قبیل پاس‌ها بدهد. باید فرصت خلق کند و نباید تصور کرد که وحید امیری کار شاقی انجام داده است. از امیری توقع داریم حداقل در هر بازی چند بار از این حرکت‌ها انجام دهد.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین درباره گل آل کثیر و تاثیرش در عملکرد این بازیکن در ادامه رقابت‌های لیگ تصریح کرد: این گل روحیه این بازیکن را بالا می‌برد و در بازی‌های آینده می‌توانیم یک آل‌کثیر خوب را در خط حمله پرسپولیس ببینیم. اما نکته مهم شرایط خوب بدنی بچه‌های پرسپولیس بود. آل‌کثیر تحت فشار مدافع حریف ضربه سر زد که این نشان می‌دهد بدنش در این بازی آماده بود.

پرسپولیس ثابت کرد صدرنشین لیگ موقتی است/ مطمئنم گلزن تیم یحیی باز هم نیمکت نشین می شود

وی اضافه کرد: اما همین بازیکن‌ها در دیدار با هوادار طوری بودند که با یک باد زمین می‌خوردند و اصلاً شباهتی به فوتبالیست پرسپولیس نداشتند. جای تعجب است و باید از گل محمدی پرسید که چرا تیمش اینقدر بالا و پایین دارد و دو بازی کاملا متفاوت را ارائه می دهد! تیمی که مقابل سپاهان به عنوان بهترین تیم لیگ چنین فوتبالی ارائه می‌دهد و آنها را در زمین خودشان زمین گیر می‌کند چرا باید مقابل یک تیم بلبل نشان شکست بخورد؟

وی همچنین درباره گلزنی سیامک نعمتی و برگشتنش به ترکیب این تیم گفت: من مطمئنم سیامک نعمتی بازهم در بازی بعد بیرون می‌ماند. معمولاً بازیکنی که به زمین می‌رود و گل می‌زند باید در بازی بعد فیکس شود اما با شناختی که از گل محمدی داریم احتمالاً سیامک باز هم بیرون از زمین خواهد ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • استقلال IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    لنگی دلت رو خوش نکن این سپاهانی بود که ما دیدیدم مقابل استقلال، فولاد کم آورد پرسپولیس هیچ پخی نیست
    • جام اسنپی ها هیس IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      ماموریت انجام شد،اخراح بازیکن حریف و دو پنالتی،هدیه کمیته داوران،ما فکر میکردیم لنگ یه با با داره اون هم بابا مسعود،
    • محسن IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      خیلی ک خلی اگه یکم از فوتبال سردربیاری میفهمی ک پنالتیا درست بود و بازی قشنگی انجام دادن هردوتیم فولادم ک فقط بازی کثیف بلده با جواد چکشی
  • بهرام IT ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    آقا این تیم‌های ایرانی امروز را هیچ اعتباری نیست،امروز خیلی خوب بازی می‌کنند یکدفعه در چند بازی بعدی افتضاح میکنند،حالا چه پرسپولیس چه استقلال و چه همین سپاهان همه همینطور شده اند،نمی‌دانم چرا فوتبال ایران سالهاست که اینطور در و پیت شده؟؟؟
  • سالار IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    سیامک از اولش سالار بود از رونالدو ومسی هم بالاتره
  • حسرت 50ساله لنگ IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    به خاطر این بود که لنگ 13نفره در مقابل سپاهان 10نفره بازی میکرد 4
    • پرسپولیس سرور کیسه کشا IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      چه سوزشی
  • حسرت 50ساله لنگ IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    به خاطر این بود که لنگ 13نفره با رامین رضاییان و داور در مقابل سپاهان 10نفره بازی میکرد یعنی نفهمیدی واقعا؟
  • محمد IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    سپاهان تنبیه شد وکیسه تحقیر
  • زیگزاگ IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    با یه برد جو گیر شدید؟!
  • داود رضوانی IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    واقعا نمیفهمی چرا خوب بازی کرد چون سپاهان فوتبال بازی میکنه تیمهای ضعیف ضد فوتبال داوری هم که تو اون 4 هفته کمر تیم شکوند هر تیمی جلو پرسپولیس باز بازی کنه به فنا رفته
  • Gaber IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    هیچکدام اینها نبود که پرسپولیس خوب بازی کرد .بغض چند بازی که همه شکستها را گردن داور انداختیم ترکید و فهمیدیم نباید به داور اعتماد داشت باید بازی محکم و با فکر کرد که اعتماد بخود باشه نه به داور و فدراسیون .بغض را میشود در آینده دوباره ترکاند.تعصب هنانوف جلوه ای و الگوییست برای بقیه بازیکنان.مرتب به داور اعتراض کردن لجبازی داور را میاره و نتیجه برعکس میده .بازیکن نمی‌فهمه حتی بیرانوند با تجربه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی