منچستریونایتد
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نشریه «سان» فهرست بازیکنانی را که بیشترین بازی را برای منچستریونایتد در طول تاریخ لیگ برتر انجام‌ داده‌اند، تهیه کرده است که با هم می‌خوانیم.

منچستریونایتد موفق‌ترین باشگاه در تاریخ لیگ برتر است و در ۱۳ فصل قهرمانی را جشن گرفته است. این باشگاه بازیکنانی داشته که سالهای طولانی در این تیم حضور داشتند. ما تیمی از بازیکنانی که از زمان آغاز لیگ برتر در سال ۱۹۹۲ بیشترین بازی را در شیاطین سرخ داشته‌اند جمع‌آوری شده است.

دروازه‌بان: داوید دخئا

این دروازه‌بان اسپانیایی با داشتن ۴۰۰ بازی در لیگ برتر برای این باشگاه، باسابقه‌ترین بازیکن باشگاه در لیگ برتر است. آخرین عملکرد او به تیم کمک کرد تا در برابر لسترسیتی پیروز شود. دخئا در حال حاضر ۱۴۸ بازی بیشتر از پیتر اشمایکل و ۱۸۶ بازی بیشتر از ادوین فان‌درسار دارد.

مدافع راست: گری نویل

ملی‌پوش سابق انگلیس ۳۹۸ بازی برای شیاطین سرخ در لیگ انجام داد. نویل اغلب به عنوان بهترین مدافع راست انگلستان در نظر گرفته می‌شد، و در طول دوران حضور خود هشت عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد.

مدافع میانی: ریو فردیناند

فردیناند بیش از هر مدافع میانی دیگری در تاریخ باشگاه در لیگ برتر برای یونایتد بازی کرده است. ستاره سابق وستهام و لیدز ۳۱۲ بار برای تیم اولدترافورد بازی کرد و قلب یک دفاع مستحکم را تشکیل داد.

تیم منتخب تاریخ منچستریونایتد

مدافع میانی: جان اوشی

اوشی چه در پست هافبک، چه مدافع کناری چه حتی در دروازه هرکاری برای یونایتد انجام داد. این بازیکن ایرلندی ۲۵۷ بازی برای این باشگاه در لیگ انجام داد و جایگاه خود را در این تیم به دست آورد. این بدان معناست که او گام سبقت را از رقبایش نمانیا ویدیچ، وس براون و میکل سیلوستره ربود.

مدافع چپ: دنیس ایروین

ایروین برنده هفت بار لیگ برتر، با ۲۹۶ بازی برای این باشگاه در لیگ، خط دفاعی را تکمیل می‌کند. نزدیک‌ترین رقیب او پاتریس اورا بود که در طول دوران حضورش در یونایتد در ۲۷۳ بازی در این رقابت‌ها حاضر شد.

هافبک راست: دیوید بکام

بکام، استاد خط میانی جایگاه خود را در تیم تثبیت کرد. این وینگر پیش از انتقال به لالیگا با رئال مادرید، ۲۶۴ بازی در لیگ برتر انجام داد.

دیوید بکام

هافبک میانی: پل اسکولز

دومین ستاره پرکار این تیم، پل اسکولز است. این هافبک بااستعداد در طول ۱۸ سال حضور خود در این باشگاه از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۱۱، ۴۶۶ بار بازی کرد و سپس بازنشسته شد. اما او در سال ۲۰۱۲ از بازنشستگی خارج شد و ۳۳ بازی دیگر در این رقابت‌ها انجام داد.

هافبک میانی: روی کین

کین با ۳۲۶ بازی برای این باشگاه در لیگ برتر، میانه میدان را با اسکولز شریک بود. این هافبک در مدت حضورش در اولدترافورد ۳۳ گل به ثمر رساند و به باشگاه کمک کرد هفت عنوان قهرمانی را کسب کند و سپس در سال ۲۰۰۵ به سلتیک رفت.

روی کین و پل اسکولز

هافبک چپ: رایان گیگز

گیگز با ۶۳۲ بازی در این رقابت‌ها طولانی‌ترین مدت حضور در تاریخ لیگ برتر را از آن خود کرد. این مرد ولزی در هر یک از ۱۳ قهرمانی یونایتد مدال به دست آورد.

مهاجم نوک: اوله‌گنار سولشائر

این «قاتل بیبی‌فیس» ۲۳۵ بازی برای یونایتد در لیگ برتر انجام داد که در ۸۴ بازی از روی نیمکت به میدان آمد. سولشائر همچنین بعد از بازنشستگی به مربیگری باشگاه روی آورد.

اوله‌گنار سولشائر

مهاجم نوک: وین رونی

رکورددار گلزنی باشگاه، ۳۹۳ بار در لیگ برتر بازی کرد و ۱۸۳ گل به ثمر رساند. رونی در طول دوران حرفه‌ای خود در یونایتد پنج قهرمانی لیگ را به دست آورد و به عنوان یکی از بهترین مهاجمان تاریخ لیگ برتر انگلیس شناخته می‌شود.

وین رونی و بابی چارلتون

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی