نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
درخواست مهم استقلالی‌ها از علی فتح‌الله‌زاده؛ آیا مدیرعامل اهمیت می‌دهد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همزمان با حضور تماشاگران و خبرنگاران در کمپ ناصر حجازی برای تماشای تمرین استقلال، علی فتح‌الله‌زاده و برخی از اعضای هیات مدیره باشگاه به کمپ آمدند.

علی فتح‌الله‌زاده امروز از سوی تماشاگران استقلال به شدت تشویق شد. البته هواداران در سایه تشویق علی فتح‌الله‌زاده درخواست های مهم را از او مطرح کردند.

اولین درخواست از وی، تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو و در ادامه پرداخت مطالبات استراماچونی بود تا شورای حل اختلاف فیفا باشگاه استقلال را با کسر امتیاز یا سقوط به دسته پایین تر مواجه نکند.

فتح‌الله‌زاده در خصوص پرداخت مطالبات استراماچونی خطاب به تماشاگران گفت: انجام این کار اولویت ماست و در تلاش هستیم که از دولت هم کمک بگیریم.

او در خصوص تمدید قرارداد سرمربی تیم استقلال پاسخ شفافی نداد. قرارداد ساپینتو  اگر چه دو ساله است اما سال دوم مشروط و نظر به توافق طرفین تمدید خواهد شد و برای تمدید قرارداد طرفین باید بر سر مسایلی مالی هم به توافق برسند.

آجورلو، مدیر عامل پشین استقلال، فصل گذشته در میانه های راه قرارداد فرهاد مجیدی را تمدید کرد اما علی فتح‌الله‌زاده در فاصله ۱۰ هفته مانده به پایان بازی ها تلاشی برای تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو انجام نداده است.

به نظر می رسد ریکاردو ساپینتو هم فعلا اصراری برای تمدید قراردادش ندارد چرا که در صورت تکرار قهرمانی هایش با پیشنهادات بهتری شاید از سوی تیم های عربی مواجه شود.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • عبدالهادی اژدری IR ۰۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    چرا باید دولت کمک کنه ، چه دستاوردی برای فوتبال داشتید چندین ساله گرانترین بازیکنها و مربیان را میاورید ولی تو آسیا میرید از گروهی هم بالا نمیایید ،پولها را کجا و خرج چی میکنید که همیشه بدهکار هستید ، باشگاهی که هیچ دستاوردی نداره و پارسال با بیشترین کمک داوری و پنالتیهای اهدایی یک قهرمانی بعد از ۹ سال بدست اورد همیشه کیسه گدایی دستشه بسه دیگه مردم نون شب ندارن شما دارید میلیاردی به جیب میزنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی