نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
درخواست وزارت ورزش از مردم؛ برای فرزندان میهن دعا کنید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر روابط عمومی وزارت ورزش در مورد آخرین وضعیت حمید سجادی توضیحاتی را ارائه داد.

محسن معتمدکیا در خصوص سانحه سقوط بالگرد وزیر ورزش و همران او، اظهار داشت: روز چهارشنبه بعد از جلسه هیات دولت، حمید سجادی برای افتتاح چند پروژه ورزشی به سیرجان سفر کرد. بعد از افتتاح، حدود ساعت ۱:۳۰ بامداد به کرمان رسیدیم. در این شهر اجلاس سراسری مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های کشور برگزار شد.

وی افزود: بعد از آن قرار بود به چند شهرستان هم برای بازدید از پروژه های ورزشی و امکانات ورزشی این شهرها سر بزنیم. قرار بود به بافت برویم که موقع فرود، بالگرد متاسفانه دچار حادثه شد. چیزی که به خاطر دارم زیاد نیست. لحظه ای که می‌نشست، بالگرد دچار نقص شد. دو نفر از محافظین ایستادند و بعد از آن چیزی به یاد ندارم. بعد از ان سر از بیمارستان بافت در آوردیم.

مدیر روابط عمومی وزارت ورزش در گفت‌وگو با برنامه ورزش و مردم، در خصوص آخرین وضعیت حمید سجادی، گفت: جا دارد تشکر کنم از پرسنل بیمارستان شهید باهنر کرمان، بر اساس آنچه دقایقی پیش از دوستان پرسیدم، گفتند الحمدالله وضعیت وزیر از شب گذشته با دعای خیر مردم بهتر است و همه چیز تحت کنترل قرار دارد.

معتمدکیا در خصوص اینکه گفته می‌شود جوادی (مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران) دچار ضایعه نخاعی شده، عنوان کرد: برآورد اولیه اینطور بوده ولی پرسیدم گفتند خداراشکر به هوش است. وضعیت او خوب است. از مردم می خواهم برای فرزندان میهن که در ماموریت بودند دعا کنند تا به سلامتی نزد خانواده‌هایشان برگردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شفای همه بیماران و آسیب دیدگان IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    انشالله که همه آسیب دیدگان صحت و سلامتی شون رو بدست بیارن حمید خان سجادی قبل از وزارت افتخار دو میدانی کشور بوده
  • یه بنده ی خدا IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    همه دارن دعا میکنن که انشاالله به سردار بپیوندند. مگه پیوستن اینا به سردار دلها دعای بدیه که حذف میکنید.نکنه شما هم معاندید.مطمئن باشید اینا همگی بدون استثنا عاشق این هستن که برن پیش سردار دلها.ما هم از ته دل دعا کردیم که حداقل یه چندتای دیگه شون و البته با فرماندهیه اقای سجادی هرچه زودتر به سردار ملحق شوند تا به ارزویشان برسند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی