نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
رابطه عجیب گل محمدی با مصدومیت خاص ستاره استقلال/ چرا کسی دوست ندارد درباره‌اش حرف بزند!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یکی از بازیکنان استقلال که در حضور تماشاگران این تیم در تمرین روز پنجشنبه هفته گذشته تشویق هم شد مهدی مهدی پور بود که همچنان حق همراهی استقلال در تمرینات با توپ را ندارد!

 این بازیکن مدتی است که از سوی کادر فنی بیرون از کادر نفرات تیم قرار داده شده و به او اجازه کار با توپ داده نمی‌شود.

در حالی که گفته می‌شود مهدی مهدی پور دچار مصدومیت شده است اما کسی خبری از فیزیوتراپی کردن و یا انجام تمرینات ویژه مخصوص مصدومان توسط او را ندارد. همچنین کسی ندیده که مهدی مهدی پور جایی یا مکانی را به عنوان محل انجام تمرینات درمانی برای خودش در نظر گرفته باشد. یا لااقل تصویری از آن منتشر نشده است. تنها مورد مشاهده شده در رابطه با این بازیکن حضور در تمرینات غیرفوتبالی تیم استقلال و پا به توپ نشدنش بوده است.

معمولا مصدومیت‌های مربوط به کشیدگی حداکثر دو تا سه هفته زمان می‌برد تا بازیکن آن را پشت سر بگذارد. مشکلات مربوط به همسترینگ نیز بین ۴ تا ۵ هفته زمان بر است و مینیسک زانو دو ماه بازیکن را از میادین دور نگه می‌دارد. رباط صلیبی هم بین ۷ تا ۹ ماه بسته به نوع جراحی و دوران نقاهت زمان لازم دارد تا بازیکن را در وضعیت بازگشت به مسابقات قرار دهد اما نه تنها درباره مهدی پور و مصدومیتش اطلاعاتی در دسترس نیست بلکه اعضای کادر فنی تیم نیز حرفی در این باره نمی‌زنند تا این علامت سئوال هر روز بزرگ و بزرگتر شود.

مهدی پور این روزها هم با اینکه به نظر می‌رسد در دویدن و تمرین کردن مشکل خاصی نداشته باشد همچنان دور از تمرین آبی‌پوشان قرار دارد و فقط به دویدن دور زمین اکتفا می‌کند که البته این به خواست کادرفنی است.

رابطه عجیب گل محمدی با مصدومیت خاص ستاره استقلال/ چرا کسی دوست ندارد درباره‌اش حرف بزند!

صحبت‌های مختلفی در رابطه با این بازیکن که سابقه شاگردی یحیی گل محمدی را هم در کارنامه اش داشته به گوش می‌رسد که مشخص می‌کند شاید مشکل این بازیکن مصدومیت یا آسیب دیدگی نباشد و موارد دیگری موجب شده که او همچنان در اختیار باشگاه باشد ولی در تمرینات با بازیکنان دیگر پا به توپ نشود. برخی افراد نزدیک به اتاق مدیریت باشگاه در این مدت به برخی اتفاقات قبل و بعد از دیدار استقلال با پرسپولیس هم درباره این موضوع اشاره کرده اند که البته هیچ یک به شکل رسمی‌نبوده ولی برخی مدعی هستند که شاید یک سر این ماجرا به یحیی گل محمدی و دورانی برمی‌گردد که مهدی پور شاگرد او بوده است!

باید دید این شرایط تا کجا ادامه پیدا می‌کند و چه زمانی مهدی پور میتواند به جمع بازیکنان استقلال در تمرین با توپ برگردد.

لازم به ذکر است؛ مهدی‌پور فصل گذشته جزو بازیکنان اصلی و تاثیرگذار استقلال در کسب عنوان قهرمانی این تیم بود و تا پیش از دیدار مقابل سپاهان نیز همواره در میانه زمین تیم استقلال جزو هافبک‌های این تیم به شمار می‌رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • حسین IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    چرا اینقدر قصد حاشيه سازی برای بازیکن استقلال را دارید خجالتی هم حدی دارد خود این روزنامه می گوید دور زمین می دود بعد می گوید هیچ کس تمرین او را ندیده است عجبند این خبرنگاران حداقل متن درستی بنویسید نه اینکه خودتان جواب خودتان را در متن بدهید پرفسور های زمان
  • ناشناس IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    بابا بسه الکی حاشیه درست نکنید
  • کیسه IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    بازیکن درجه دو رو براش بازار گرمی نکنید
  • اسماعیل IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    لنگیها هر کار بکنید به رکوردهای سرورتان تاج بزرگ نمی رسید پس حاشیه درست نکنید
    • علیرضا IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      کدوم رکورد
    • ناصر IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      کدام رکرد ماکه از کیسه کشا رکردی ندیدیم ۴۲۹
    • بدون اسطوره IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      اسماعیل دادا کدوم رکورد..؟ چهارجانبه؟ اینکه اصلا اسمش تورنمنت نیست اما به خاطر اینکه جام باشگاه ها نسبت ب سوپر جام در ای اف سی معتبر تر و سابقه دار تر بوده این قهرمانی مضحک برا شما شده رکورد اما به نظرت تورنمنتی ک‌بین چن تا تیم ک اونم براتون کادو پیچ آوردن تهران بدتر اینکه رقیب فینال تونم به خاطر تحریم بدون بازی رسیده فینال و شما برایش به نظرت میشه رکورد ؟حالا سوپر جام پرسپولیس ک هیچ وقت ما ازش نمیگیم لااقل بین ۱۷تیم انجام شده رقبای اصلی تو مسیر قهرمانی پرسپولیس الهلال بوده باز ما میگیم رکورد از اینا گذشته شما چطور متخصصی هستی ک تو بزرگ ترین تورنمنت آسیا هیچ کارنامه ای نداری و ای اف سی ام میگه پرسپولیس سپاهان ذوب آهن بهترین تیمای ایران تو این تورنمنت اند؟ ؟.جناب رکورد دار متخصص شما سقف آرزوهاتون کوچیک ک‌چهارجانبه میشه رکورد اسطوره تون ده تا گل ملی داره کل دل خوشی لیگ تونم ی ۴ بود ک به قول پرستو زیر سوال رفت
    • زاید IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      رکورد شیش تایی ودسته شما دست نیافتنیه همچنین ده دقیقه ده نفره هتریک که دیگه نوبرسه😜😜😜😜😜😜😜
    • کیسه IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      بله قهرمانی دسته سه نداریم
    • سید هانی بهرامیان IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
      ازرکوردها بگو تابدونیم
    • تاج IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
      کاملا درست میگی لنگیا هیچ وقت جام آسیا را بالای سر نمیبرن، نهایتا یه عکس یادگاری با جام اونم از دور و با حسرت و یا دیدن اتاق var(عجب افتخاری)، فقط من موندم اینا که اسم اون مسابقاتو گذاشتن ۴ جانبه خودشون اون موقع دقیقا کجا بودن، البته از حق نگذریم برا رسیدن به اون تورنمنت یادمه استقلال بزرگ پیروزی رو برد و بعد رفت اونجا قهرمان شد. خب لا مصبا حداقل تاریخ تیمتونا مرور کنید شما اون موقع اصلا وجود نداشتید، مثل الان که وجود ندارید
    • کاج خشکیده IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
      جناب تاج کل اعتبار فوتبال ایران نه در آسیا بلکه جهان فقط و فقط به خاطر پرسپولیسی جماعته اونوقت شما دلت و خوش کردی به امجدیه میگی ما اون موقع کجا بودیم ؟ما اون موقع مثل شما که از اسم تون پیداست سوگولی حکومت نبودیم برامون دست چین کنن چن تا تیم اسرائیلی بیارن تهران تورنمنت تدارک ببینن ک قهرمان بشیم قهرمانی شما مثل هدیه ای که مادرا برا بچه شون میگیرن میدن ناظم مدرسه که سر صف بدند بهش و پرسپولیس جماعت با تحریم و پنجره بسته و ی نصفه تیم تو دوره ای که فوتبال آسیا به روز شده و ارزش تیما و رقبامون چند هزار میلیاردی شده آسیای واقعی رو لمس کردیم اتفاقا دوبار هم اینکار و تو فاصله دو سال کردیم ک‌ اتفاقی هم نیست و این آسیا جائیکه تیم شما نتونسته حتی یک چهارم برسه پس با همون چهار جعلی تون خوش باشین و بدون تمام افتخارات این فوتبال از مکتب پرسپولیسه شمایی که میگی تاریخ ندارین و به قدمت تون‌مینازید با همه اون حمایتها حتی یک بازیکن در کلاس اروپا نداشتین ک هیچ تو آسیا هم حتی یک بازیکن ندارین ک توپ طلا گرفته باشه کاری ک پرسپولیسی ها ۴بار کردن پس حالا شما برو مطالعه کن متخصص
  • اس اسی IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    کاش تا آخر فصل مصدوم باشه.تیم داره نفس میکشه
  • علی IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    مهدی پور امسال افت کرده و اگر بازی هم بهش نرسد حقش هست مگر اینکه با تلاش و پشتکار به فرم ایدال برسد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی