تصمیم درست سرمربی پرسپولیس؛ سروش رفیعی با ۲ پاس زیبا به ترکیب اصلی برمی‌گردد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل محمدی در حالی موفق شد مُچ ژوزه مورایس را بخواباند که تعویض‌های خوبی هم انجام داد.

یکی از ستاره‌های بازی حساس مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که از روی نیمکت بلند شد، در دقیقه ۷۶ به جای عیسی آل کثیر به زمین رفت و نقش مهمی در پیروزی بزرگ تیم پرسپولیس بازی کرد سروش رفیعی بود.

پرسپولیسی‌ها نیمه اول وقت‌های اضافی را هم تهاجمی آغاز کردند و حرکت انفرادی فوق‌العاده وحید امیری با همکاری دیدنی سروش رفیعی باعث شد تا او بتواند خود را به محوطه جریمه سپاهان برساند و با پاس به سیامک نعمتی، هافبک شماره ۸۸ سرخ‌پوشان پایتخت با یک ضربه دقیق در دقیقه ۹۴ گل سوم را به سود پرسپولیس رقم زد تا برای سومین‌بار در مسابقه امروز شاگردان یحیی گل‌محمدی از حریف خود پیش بیفتند. سرخ‌پوشان پایتخت به حملات خود ادامه دادند که روی پاس در عمق دیدنی سروش رفیعی، توپ در آستانه رسیدن به لیاندرو پریرا قرار داشت که سیاوش یزدانی مرتکب خطای پنالتی شد تا در دقیقه ۹۸ با دریافت کارت زرد دوم، مدافع سپاهان از میدان مسابقه اخراج شود و فرصتی ایده‌آل برای گل چهارم پرسپولیس ایجاد شود.

گئورگی گولسیانی که گل اول تیمش را در مسابقه امروز به‌ثمر رسانده بود، در دقیقه ۱۰۰ مجدداً از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد تا نتیجه بازی ۴ بر ۲ به سود پرسپولیس شود. شماره ۷ پرسپولیس و وارث پیراهن علی پروین با این نمایش دیدنی ثابت کرد لایق فیکس شدن در این تیم است.

با سروش رفیعی چرخ خط میانی پرسپولیس روان تر و پاس‌های سالم برای مهاجمان تیم بیشتر صادر شد و حالا شنیده می‌شود یحیی گل محمدی به فکر فرو رفته است. یحیی گل محمدی در دیدار با نفت مسجد سلیمان هم نیاز به برد دارد و هم گل‌های زده بیشتر و برهمین اساس شنیدیم تصمیم گرفته است، سروش گلساز را در ترکیب اصلی قرار دهد.

شماره ۷ پرسپولیس این روزها و پس از پیروزی در اصفهان با روحیه و انگیزه ای بالاتر تمرین می‌کند تا دوباره تبدیل به همان سروش رفیعی گذشته شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فوادپرسپولیسی IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    سروش ماشاالله موتورمتحرک تیمه.پریراروخوب میتونه راهی دروازه حریف کنه
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    سروش سروشه، هم فوتبالی و هم شخصیتی و شرافتی. با هر دوزاری مقایسه اش نکنید، لطفا.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی