نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
درخواست مهم فدراسیون فوتبال ایران از روسیه/ ماجرا چیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال ایران از فدراسیون فوتبال روسیه درخواست کرده که تیم ملی این کشور با نفرات اصلی برای بازی با ایران به تهران سفر کند.

بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که بین فدراسیون فوتبال روسیه و ایران امضا شده است، تیم ملی دو کشور در تهران بازی دوستانه‌ای را با هم برگزار خواهند کرد. این بازی دوستانه سوم فروردین در استادیوم آزادی تهران برگزار می‌شود.

فدراسیون فوتبال ایران از فدراسیون فوتبال روسیه درخواست کرده در تهران با همه نفرات اصلی‌اش به خصوص لژیونرها حاضر شود. از جمله بازیکنانی که فدراسیون فوتبال ایران تاکید به حضورش در تهران دارد گولووین، مهاجم موناکو است.

در پی شکست زنیت در بازی دوستانه برابر سپاهان، کارشناسان فوتبال روسیه بازی با ایران را یک مسابقه مفید برای تیم ملی این کشور تلقی کرده‌اند و درخواست کرده‌اند تیم ملی این کشور با همه نفرات به تهران برود و این بازی را جدی بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    خواهش و درخواست واسه چی، وقتی سر نخواستن روسیه دعواست؟!
    • رایان .جنوب ایران خوزستان IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      این خبر رو گروه خبری تاج اعلام کردن که یه کار مفید و خیلی سخت غیرممکن رو پای تاج بنویسن.اما انگار خبر ندارم مردم همه سرشون تو اینترنت از تمام دنیا خبر میخونن.خبر دارن روسیه تحریم شده ۱ساله هیج بازی دوستانه و رسمی نداشته.الان ایران داره خطر میکنه چون ممکنه فیفا ایران رو جریمه کنه.روسیه از خداش باشه ایران قبول کرده باید بهترین بازیکنهاش ایران بیاره.به اطلاع تاج.....535

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی