نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
مبلغ عجیب قرارداد محمد عمری با پرسپولیس؛ فقط ۵۰۰ میلیون تومان!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره این روزهای پرسپولیس نه ملی پوش است و نه پرسروصدا در حالی که فقط ۲۲ سال دارد!

محمد عمری وینگر ۲۲ ساله پرسپولیس که محصول آکادمی‌این باشگاه است، در فصل گذشته کمتر مورد استفاده قرار می‌گرفت. با این حال هر زمان که به بازی می‌آمد نشان می‌داد بازیکن مستعدی است و آینده خوبی دارد.

گل‌محمدی در این فصل بیشتر از عمری استفاده کرد و حتی در بازی مقابل سپاهان در اصفهان هم به او از ابتدا بازی داد. بعد از آن عمری بیشتر به عنوان یک مهره جانشین به بازی می‌آمد ولی چند اتفاق پشت سر هم باعث شد تا همه‌چیز برای این ستاره جوان عوض شود و به نوعی ورق برگردد. رفتن لوکادیا، مصدومیت دیاباته و عالیشاه و همچنین نمایش‌های ضعیف عبدی و پاکدل باعث شد تا دوباره فرصت بازی به عنوان بازیکن فیکس به عمری جوان برسد. فرصتی که این بازیکن به خوبی از آن استفاده کرد و به ستاره این روزهای پرسپولیس تبدیل شد.

عمری در دیدار مقابل گل گهر گلِ اول تیمش را زد ولی اوج کارش در بازی مقابل نساجی شد. بازیکن اهل ارومیه پرسپولیس در جریان برتری پنج بر یک تیمش مقابل نساجی موفق شد بریس کند و نمایش بسیار خوبی هم از خودش به نمایش گذاشت. نمایشی که باعث شد تا همه اعم از کادرفنی، مدیریت، پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس از این بازیکن آینده‌دار تعریف کنند.

او حالا آن قدر مهره تأثیرگذار و مهمی در پرسپولیس است که با وجود مصدومیت، یحیی گل محمدی اصرار به استفاده از او در دیدار حساس با سپاهان اصفهان داشت. جواهر پرسپولیس (لقب محمد عمری) با تلاش پزشکان و به ضرب آمپول وارد زمین شد و یک خطای پنالتی از سیاوش یزدانی گرفت تا گولسیانی آن را به گل اول پرسپولیس مقابل سپاهان تبدیل کند. گلی که اعتماد به نفس شاگردان یحیی گل محمدی را بالا برد تا پیروزی غیر قابل انتظار ۴ بر ۲ برای سرخپوشان تهرانی در نصف جهان رقم بخورد.

در مورد محمد عمری شاید بد نباشد بدانید فصل گذشته قراردادش ۷۰ میلیون تومان بود. ابتدای فصل جاری رضا درویش این بازیکن مستعد را فراخواند و برای بالا بردن روحیه و انگیزه اش، قرارداد محمد عمری را به ۵۰۰ میلیون تومان رساند. حالا بازیکن ۵۰۰ میلیون تومانی پرسپولیس به مراتب بهتر و تأثیرگذارتر از ستاره‌هایی برای تیمش بازی می‌کند که بالای ۱۰ میلیارد تومان قرارداد دارند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • حجت IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    جان مادرتون با ورود به قرارداد بازیکن جوان بلایی که سر عبدی اوردید سر این بازیکنم نیارید خواهشا بس کنید
  • جعفری IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    عجب بازیکن چغدر وتیزی باورم نمیشد چنین استعدادی درپرسپولیس باشد،پس منبعد میشود به قهرمانی پرسپولیس امیدوار بود.
  • محسن IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    مسی ایران. هیچ بازیکنی -در ایران- بیشتر از عمری شبیه به مسی نیست. هر وقت صاحب توپ شد، مجبور شدن روش خطا کنن. بارها سه یا چهارتا بازیکن رو هم‌زمان با هم دریبل زده. سرعت و تکنیک بالا باعث شده که بهترین بازیکن این روزهای پرسپولیس باشه. حیف که این بازیکن از هفده سالگی نیومد پرسپولیس. اگر بیشتر نزدیک به دروازه باشه، قطعا گل‌های زیادی میزنه.
    • علی IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      مسی😂😂عبدی هم میگم من شبهترین به رونالدو هستم و از من بهتر تو ایران نیست😂😂لنگیی متوهم😂😂
  • بی طرف IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    باسلام محمد عمری جوان با انگیزه و با استعدادیه که باید همین روند و ادامه بدهد.مطمنن در آینده بیشتر ازش خواهیم شنید
  • مجيد IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    آقاي عمري بازيكن بسيار خوبيه و تكنيك بالايي داره ولي بايد بهش تاكيد بشه بازي فوتبال 11 نفره است و بايد در موقعيت مناسب توپ را پاس داد تا بهترين موقعيت ها خلق شود
  • حمید IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    استعداد های زیادی تو این کشور هستن که با وجود مستعد بودن ولی چون پول ندارن نمیتونن به سطح اول فوتبال بیان و اونایی هم که با هزار مکافات به آکادمی های استقلال و پرسپولیس یا بقیه تیمای بزرگ میان با بی توجهی و بی برنامگی مدیران نا کار آمد و مربیان ترسو استعداد شون تلف میشه
  • جلیل IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    عمری بازیکن عالی وآینده داری هست وامیدواریم مافیای فوتبال و البته به حاشیه نرفتن یا نبردن ایشان هم باعث پیشرفت بیشتر واروپایی شدنش بشه..دراین چندسال واقعا بازیکن با تعصب وغیرتی و فنی وتکنیکی وفوتبال فهم(مهمترین موردی که فقط کسانی مثل ایشون،کریم باقری،جواد زرینچه،مهدوی کیا،پیوس،حمیددرخشان)، فهم فوتبالیش عالیه،واینکه واقعیت اینه که مبلغ فوتبالیستهای ما باید بین همین مبلغ ونهایتاتا1میلیارد برای یکسال البته با احتساب پاداش و..باشه،چرا واقعا چرا یکی مثل دانشگر،سرلک،قایدی یا...اون مبالغ رابگیرن ودر دیگر شغلها با بهترین مدارک وتخصص وکارایی و به درد جامعه خوردن سرجمع در سال بین300تا500کل حقوقشون بشه که اصلا یکریال هم خرج نکنن !!!وهرروز هم سرکار باشن،یااینکه به فوتبالیست بیشتر پرداخت هم بکنن اشکالی نداره ولی به تناسب به بقیه شغلها هم حداقل 20%اون مبالغ در نظر گرفته بشه،الان میگن فوتبالیست نهایتا 10سال پول میگیره ولی نمیگن همین 10سال اندازه 100سال یکنفر مهندس متخصص فلان مورد حساس میگیره والبته درمورد حقوق قشر کارگران زحمتکش وبزرگوار در همه صنایع وسازمانها که دیگه حرفی برای گفتن نیست...،واقعاچرا؟
  • کوهمره جروق IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    دوستان شما باید چندسال کار کنید تا به 500 میلیون تومن برسید؟زیر پستم جواب بدید.
    • داود IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
      20سال
    • محمد IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
      اگر هوا بخورم 4الی5سال...،دقت کن هییییییچی نخرم،هیچ جا مسافرت و...هزینه دکتروبیمارستان...اجاره منزل و پوشاک نخرم و هیییییییییییییییچی ،همون4الی5سال،خوبه!؟
  • بندر بوشهر US ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    ماشاءالله محمد جانم
  • بندر بوشهر US ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    ماشاءالله محمد جانم
  • رضا IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    محمدعمریهای زیادی داریم توکشورعزیزمون ایران ولی حیف صد حیف که مدیرای دلسوزی نداریم تا پیگیرشون باشن
  • محمود IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    بسیار هم خوب بازی می‌کند امیدوارم که مغرور نشود
  • آیلین IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    محمد پسر عمه منه بارها دیدمش نه سیس شزنی میگره نه ادعایی داره واقعا بچه خوبیه جدا از اینکه پسر عمه و دوسش دارم اقعا پسر بی حاشیه ایی کسی مث ان ویا مثالش پیدا نمیشه خدا شاهده هر وقت فش میدم سرش پایینه فوتبالش که .... بچم کراش کل فامیله.com

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی