ماموریت جدید گل محمدی بعد از شکست سپاهان در اصفهان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هدف مهم پرسپولیس و گل محمدی، جبران اختلاف ۳ امتیازی با سپاهان در لیگ است.

پرسپولیس و سپاهان رقابت تنگاتنگی با هم در این فصل دارند. این دو تیم همین چند روز قبل در جام حذفی به مصاف هم رفتند و سرخ پوشان در یک بازی جذاب موفق شدند سپاهان را در زمین خودش شکست دهند. حالا پرسپولیس خودش را در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی می‌بیند و امیدوار است برای اولین بار با یحیی گل محمدی به این جام برسد. پرسپولیس که تا همین چند هفته قبل ۵ امتیاز از سپاهان و ۸ امتیاز از استقلال پیش بود، هم اکنون در لیگ صدر را از دست داده و ۳ امتیاز هم از سپاهان عقب است.

۱۰ هفته از لیگ باقی مانده و هدف اصلی پرسپولیس و یحیی بدون شک جبران ۳ امتیاز اختلاف با سپاهان و صدرنشینی مجدد در لیگ است. نکته قابل توجه این است که پرسپولیس و سپاهان چند هفته دیگر و در هفته بیست و سوم لیگ برتر باید دوباره به مصاف هم بروند. بازی که قطعا می‌شود از آن به عنوان فینال لیگ نام برد و برنده آن بازی گام بلندی برای قهرمانی در این فصل برمی‌دارد.

قطعا مهم ترین ماموریت گل محمدی پیروزی در آن بازی خانگی خواهد بود و یحیی خوب می‌داند که اگر می‌خواهد امسال قهرمان شود، باید سپاهان را مثل بازی جام حذفی ، در لیگ هم شکست دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صادق IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    اینم که سپاهان برد فقط روی اشتباهات یزدانی بود وگرنه اگر این دو پنالتی نفت یزدانی مرده خور نمی‌داد ورق برمیگشت و بازیکن بعدیم رامینی بود که اصلا خوب نبود بقول خودش که عذر خواهی هم کرد میگه مریض بوده ولی من و خیلی از هواداران نظرتون سخن سازی بازی کردن رامین و ناشی بازی که درمی‌آورد چطور می‌رفت تو پا وانمود می‌کرد دارد واقعا بازی میکند خب درست پرسپولیسی بوده ولی دلیل نمیشد پول اعتماد یه باشگاه رو از بین ببری ولی چند بازیکن سپاهان که تو پرسپولیسی خیانت نکردن مثل اون خارجی که دو پنالتی زد چندین سال تو سپاهان بود میتونی بد بازی کند جلو تیم سابقش ولی مثل همیشه بود ولی رامین نه بازی قبلش ببینید و بازی که مقابل پرسپولیس انجام دادم ببینید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی