نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
لوریس کاریوس
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از اینکه جاستین بیبر از خالکوبی‌های لوریس کاریوس تعریف کرد، این دو با هم دوست شدند.

لوریس کاریوس قرار است روز یکشنبه اولین بازی خود برای نیوکاسل را در فینال جام اتحادیه انجام دهد. این دروازه‌بان به لطف محرومیت نیک پوپ شانس بازی را به دست آورد. او فرصت دارد که برای نیوکاسل به اسطوره تبدیل شود و همچنین مورد تشویق ستاره پاپ، جاستین بیبر، قرار بگیرد.

این دو نفر در تعطیلات میامی در سال ۲۰۱۵ با یکدیگر ملاقات کردند و قبل از اینکه با هم به کنسرت بروند، شماره‌ تلفن‌ رد و بدل کردند. کاریوس این داستان را در سال ۲۰۱۶ به اشتراک گذاشت و گفت: «ما سال گذشته به طور تصادفی در تعطیلات با هم آشنا شدیم. ما با هم در یک هتل اقامت داشتیم. او از خالکوبی‌های من خوشش آمد و از من در مورد آنها سوال کرد و بعد با هم شروع به صحبت کردیم. دوستی ما اینگونه شروع شد.»

کاریوس از زندگی لوکسی که دارد لذت می‌برد و با مجری ورزشی ایتالیایی «دیلتا لئوتا» که ۸٫۶ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد، در رابطه است. کاریوس مرتباً عکسهایش با لئوتا را در اینستاگرام با ۱٫۸ میلیون دنبال‌کننده‌اش به اشتراک می‌گذارد.

این مطلب را هم بخوانید: افشای رابطه بازیکن خوشتیپ فوتبال با مجری خوش‌قیافه ایتالیایی!/ تصویر این زن خبرساز را ببینید

لوریس کاریوس و جاستین بیبر

این فوتبالیست آلمانی مجبور بود سرگرمی‌هایی دور از فوتبال پیدا کند تا خودش را مشغول کند زیرا دو سال از بازی‌های رقابتی دور بود. هواداران نیوکاسل از حضور او در دروازه می‌ترسند اما ادی هاو معتقد است که فینال به کاریوس فرصت درخشانی برای احیای حرفه‌اش می‌دهد. مربی نیوکاسل گفت: «این فرصتی عالی برای او خواهد بود که داستان حرفه خود را بازنویسی کند. داستان‌های اینچنینی زیادی در تاریخ فوتبال وجود داشت، و به محض اینکه این اتفاق افتاد (کارت قرمز پوپ) اینطور احساس شد که صفحه دیگری برای نوشتن در اختیار کاریوس قرار گرفت. این زیبایی فوتبال است. ما هرگز نمی‌دانیم قرار است چه اتفاقی بیافتد. این غیرقابل پیش‌بینی بودن چیزی است که تماشای فوتبال را شگفت‌انگیز می‌کند.»

این مطالب را هم بخوانید:

دوستی غیرقابل انتظار لوریس کاریوس و جاستین بیبر/ او از تتوهای من خوشش آمد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی