نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
The Best - بهترین‌های فیفا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فکر می‌کنید بهترین‌های سال ۲۰۲۲ فوتبال جهان چه کسانی بوده‌اند؟ دوشنبه شب بیست‌وهفتم فوریه ۲۰۲۳ (هشتم اسفند ۱۴۰۱) متوجه خواهید شد!

نامزدهای بهترین‌های فیفا یا همان The Best مشخص شده‌اند و ۲۷ فوریه ۲۰۲۳ (۸ اسفند ۱۴۰۱) در پاریس از بهترین‌ها تقدیر خواهد شد.

در کنار جوایز بهترین بازیکنان، جوایز بهترین مربیان، دروازه‌بان‌ها و هواداران در کنار جایزه پوشکاش هم اهدا خواهند شد. لازم به ذکر است این مراسم به خاطر برگزاری جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ماه پاییز به تعویق افتاده و در سال ۲۰۲۳ برگزار می‌شود.

هرآنچه درباره این مراسم باید بدانید در ادامه آمده است.

مراسم بهترین‌های فیفا چه زمانی برگزار می‌شود؟

مثل سال گذشته امسال هم ساعت شروع مراسم ۲۳:۳۰ به وقت ایران خواهد بود. همانطور که گفته شد ۲۷ فوریه ۲۰۲۳ یا ۸ اسفند ۱۴۰۱ این مراسم برگزار خواهد شد.

مراسم بهترین‌های فیفا را از کجا تماشا کنیم؟

کانال رسمی فیفا در یوتیوب قرار است مراسم بهترین‌های فیفا یا The Best را به صورت زنده پوشش دهد.

چه کسی شانس بیشتری برای برنده شدن در بخش بهترین بازیکن مردان را دارد؟

لیونل مسی در صدر بهترین بازیکنان مرد قرار گرفته و ستاره‌هایی مثل کیلیان امباپه، ارلینگ هالند، نیمار و کریم بنزما هم ستاره‌های دیگری هستند که در این بخش با او رقابت می‌کنند. کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی که به النصر عربستان پیوست نتوانسته در جمع برترین‌ها باشد، اما روبرت لواندوفسکی که از بایرن‌مونیخ به بارسلونا ملحق شد بین برترین‌ها حضور دارد. لازم به ذکر است که لواندوفسکی ۲ مرتبه جایزه The Best را برده، اما به نظر نمی‌رسد امسال رقیب لیونل مسی باشد.

چه کسانی جایزه The Best را برده‌اند؟

روبرت لواندوفسکی در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به طور متوالی این جایزه را برد تا به کریستیانو رونالدو که در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ آن را کسب کرده بود، برسد. لیونل مسی هم یک مرتبه سال ۲۰۱۹ این جایزه را در آغوش کشیده و لوکا مودریچ هم سال ۲۰۱۸ بهترین بازیکن فیفا شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی مقدم IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    مسی بهترینه
  • مسی ستاره آرژانتینی بهترین بازیکن جهان است IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    مسی
  • سامیار فرازمند IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    فقط امباپه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی