نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش باشگاه استقلال به شکست در پرونده آمانوف/ اظهارات معاون و مدیر بین‌المللی آبی‌ها درخصوص ادعای جنجالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون حقوقی و مدیر بین‌المللی باشگاه استقلال توضیحاتی را در خصوص مجوز بازی عزیزبک آمانوف ارائه دادند.

حامد افضلی مدیر بین‌الملل باشگاه استقلال در خصوص وضعیت آمانوف گفت: عزیزبک آمانوف حدود ۱۰ روز پیش از فدراسیون فوتبال ایران درخواست ITC کرد و فدراسیون از ما خواست که در این رابطه پاسخ بدهیم که ما اعلام کردیم این درخواست را رد می‌کنیم و فدراسیون هم این درخواست را به همین دلیل رد کرد.

افضلی افزود: طبق قوانین فیفا، روند این است که بعد از هفت روز ITC به صورت اتوماتیک از طرف فیفا صادر می‌شود و بعد از آن باشگاه می‌تواند جهت حقوق خود، از آن بازیکن شکایت کند که تیم حقوقی باشگاه در حال تهیه لوایحی است تا از این بازیکن شکایت کند. اینکه برخی مدعی شکست استقلال در این ماجرا شده‌اند، به دلیل بی اطلاعی از روند و قوانین فیفا است.

فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال نیز در خصوص صدور مجوز بازی عزیزبک آمانوف و اینکه گفته می‌شود این مساله شکستی برای باشگاه استقلال است، اظهار کرد: هیچ‌گونه رأیی توسط فیفا صادر نشده است. اصلا پرونده هنوز بررسی نشده، وقتی باشگاهی ITC را ریجکت می‌کند و نمی‌دهد، فیفا بعد از ۷ روز ITC را صادر می‌کند که بازیکن به بازی‌اش ادامه بدهد اما پرونده رسیدگی خواهد شد.

سمیعی تصریح کرد:‌ اگر رأی به نفع استقلال باشد که ان‌شاالله خواهد شد، جرایمی را برای خواندگان دعوی به همراه خواهد داشت. تأکید می‌کنم هیچ پرونده‌ای بررسی نشده، هیچ‌گونه رأیی هم صادر نشده است. به طور طبیعی بعد از گذشت ۷ روز پس از ریجکت توسط استقلال، خود فیفا ITC را صادر می‌کند تا بازیکن بیرون نباشد اما روند رسیدگی به پرونده را ادامه می‌دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مرتضی مقدم IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    والا ماهم میدونستیم از فیفا میگیره شما هرجا میشستی میگفتی نمیدیم و محکومش میکنیم و فلان ،تازه فکر کنم شما میخواستی بدی بیشتر طول میکشید
  • سیدرضا IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    استقلال باید رسیدگی کند تاپیروز شویم۸۳۸
  • اس اس کبیر IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    لنگیا نخود آش رو سه هیچ بُردن خخخخخخخخخخخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی